«Συνάντηση Ανδρουλάκη – Γεραπετρίτη: Ενημέρωση για τις στρατηγικές της εξωτερικής πολιτικής»

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης είχε σήμερα συνάντηση με τον Νίκο Ανδρουλάκη, κατά την οποία ενημέρωσε για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το Κυπριακό, τη πενταμερή διάσκεψη στη Γενεύη και τα εθνικά ζητήματα. Ο Υπουργός παρουσίασε τη θέση της Αθήνας και τις προγραμματισμένες ενέργειες που θα ακολουθήσουν. Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δήλωσε: «Επαναλάβαμε στον Υπουργό την πάγια θέση μας για δίκαιη επίλυση του Κυπριακού βάσει των ψηφισμάτων του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών απέναντι στις τυχοδιωκτικές επιλογές της Τουρκίας για διχοτόμηση του νησιού. Όσον αφορά τη διασύνδεση Κύπρου – Κρήτης με το καλώδιο,θεωρούμε αδιανόητο η Τουρκία να παρεμποδίζει την άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας. Ευχόμαστε λοιπόν στα ανοιχτά της Κάσου να ποντιστεί το καλώδιο και να μην καταποντιστεί η εξωτερική πολιτική όπως ασκείται από τον κύριο Μητσοτάκη».