Η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής έδωσε το «πράσινο φως» για την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου, κατόπιν της συζήτησης τριών δικογραφιών που συνδέονται με επεισόδια και εντάσεις κατά τη διάρκεια της δίκης για την τραγωδία των Τεμπών στη Λάρισα. Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ ψήφισαν υπέρ της άρσης, ενώ ΣΥΡΙΖΑ και Ελληνική Λύση επέλεξαν το «παρών». Αντίθετα, το ΚΚΕ, η Νίκη και η Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν την άρση ασυλίας.
Η τελική απόφαση ανήκει στην Ολομέλεια της Βουλής, όμως η θετική εισήγηση της Επιτροπής αποτελεί το πρώτο ουσιαστικό βήμα για περαιτέρω εξέταση της υπόθεσης από τη Δικαιοσύνη. Μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης λόγω των γεγονότων στη δικαστική αίθουσα της Λάρισας κατά τη δίκη για τα Τέμπη, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης.
Σε συνομιλία της με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, η Ζωή Κωνσταντοπούλου έκανε λόγο για «κατασκευασμένες δικογραφίες», «στημένες διαδικασίες» και «καθαρά πολιτική δίωξη», υποστηρίζοντας πως γίνεται προσπάθεια ποινικοποίησης όσων αναδεικνύουν πτυχές της υπόθεσης των Τεμπών. «Πρόκειται για ξεκάθαρη προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας να συγκαλύψει το έγκλημα των Τεμπών και να ποινικοποιήσει τη δράση όσων κάνουν αποκαλύψεις», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ανεβάζοντας τους τόνους, η κ. Κωνσταντοπούλου κατήγγειλε «κακοποιητική συμπεριφορά» απέναντί της κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, κάνοντας λόγο για ένα «Boy’s Club που φέρεται στις γυναίκες σαν σκουπίδια». Η υπόθεση αναμένεται πλέον να οδηγηθεί στην Ολομέλεια, με τη σύγκρουση να προμηνύεται έντονη και το πολιτικό κλίμα να φορτίζεται εκ νέου, με φόντο την τραγωδία των Τεμπών και τα όσα ακολούθησαν στις δικαστικές αίθουσες της Λάρισας.
