Βοστάνειο Νοσοκομείο Μυτιλήνης: Συγκλονισμός και Διερεύνηση μετά τον Απρόσμενο Θάνατο 36χρονης Γιατρού μετά τον Τοκετό

Η διοίκηση του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης εξέδωσε σήμερα, Τετάρτη 24.6.2026, μια συγκλονιστική ανακοίνωση σχετικά με τον ξαφνικό θάνατο της 36χρονης γιατρού, η οποία κατέληξε από επιπλοκές τέσσερις ημέρες μετά τον τοκετό. Το γεγονός έχει βυθίσει στο πένθος την τοπική κοινωνία της Λέσβου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ιατρός Μ.Π., 36 ετών, γέννησε ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό την Παρασκευή 19.6.2026, στις 16:00 μ.μ., με φυσιολογικό, μη επεμβατικό τοκετό στην 39η εβδομάδα κύησης. Τις επόμενες ημέρες, παρουσίασε επιπλοκές και νοσηλεύτηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) από το πρωί της Δευτέρας 22.6.2026. Την Τρίτη 23.6.2026, κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή της στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» για περαιτέρω αντιμετώπιση.

«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση, τονίζοντας το σοκ που βιώνουν οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής, καθώς και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης. Παράλληλα, το Νοσοκομείο έχει ήδη δρομολογήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών που οδήγησαν στο τραγικό συμβάν.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν πλήρως μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των λοιπών προβλεπόμενων ιατρικών ελέγχων. Η ανακοίνωση καταλήγει με τα ειλικρινή συλλυπητήρια της Διοίκησης, της Ιατρικής Υπηρεσίας και όλου του προσωπικού προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η Ιατρική Υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας.