Επίσκεψη του Νίκου Ανδρουλάκη στις Φέρες Έβρου
Στις απομακρυσμένες Φέρες του Έβρου βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης. Κατά τη διάρκεια των δηλώσεών του, εστίασε στα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή, τα οποία αναδείχθηκαν και στη χθεσινή Περιφερειακή Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ στην Κομοτηνή.
Ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε ότι προτεραιότητα αποτελεί η «στήριξη της περιφέρειας που πλήττεται από τη δημογραφική γήρανση». «Πρέπει να επενδύσουμε σε ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος, με δημόσια υγεία για όλους και δωρεάν εκπαίδευση. Οι μεταφορές πρέπει να είναι ασφαλείς. Παρά τις εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές, οι κάτοικοι εδώ δεν βλέπουν τρένα αλλά μόνο λεωφορεία», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στο αυξανόμενο κόστος παραγωγής στον πρωτογενή τομέα, ο πρόεδρος πρότεινε την ανάπτυξη «ενεργειακών κοινοτήτων και την προτεραιοποίηση της σύνδεσης στο δίκτυο παραγωγών, κτηνοτρόφων και συνεταιρισμών». Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το αναπτυξιακό σχέδιο ανασυγκρότησης που είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση για τον Έβρο, υπογράμμισε: «Το κράτος δεν προετοιμάζεται ούτε επενδύει στις υποδομές που χρειάζεται η περιοχή. Δεν υπάρχει επένδυση στην πολιτική προστασία. Είναι φανερό τι συμβαίνει με τη διασυνοριακή συμφωνία για τον ποταμό Άρδα. Δεν έπρεπε ήδη να έχουμε πιέσει ώστε να επιλύσουμε τα προβλήματα λειψυδρίας; Αυτά δείχνουν έλλειψη σχεδιασμού.»
«Γι’ αυτό πιστεύω ότι πρέπει να παλέψουμε ώστε το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη να γίνει παρελθόν όσο πιο γρήγορα γίνεται», πρόσθεσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.«Το μόνο που παράγει είναι διαφθορά και αποτυχημένες πολιτικές.»
«Μόνοι μας μπορούμε να πετύχουμε πολλά», κατέληξε ο κ. Ανδρουλάκης προσθέτοντας ότι απαιτείται αγώνας και προσπάθεια από όλους μας: «Είμαι αισιόδοξος ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να φέρει την πολιτική αλλαγή που χρειάζεται ο τόπος μας».
