Εορτασμός της Ελευθερίας και Τιμή στους Προγόνους
«Τιμούμε σήμερα τους προγόνους μας που πολέμησαν απέναντι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, για να είμαστε ελεύθεροι και ανεξάρτητοι», δήλωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής παρέλασης στο Σύνταγμα την Τρίτη (25/3). Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, πρόσθεσε: «Αυτούς που με τη θυσία τους, έκαναν παγκόσμιο σύμβολο το “Ελευθερία ή Θάνατος”».
Ο Νίκος Ανδρουλάκης συνέχισε λέγοντας: «Σήμερα, 204 χρόνια μετά την επανάσταση, έχουμε υποχρέωση να εργαστούμε για την ενίσχυση όλων των παραμέτρων που συνθέτουν την εθνική μας ισχύ: την οικονομία μας, τις αμυντικές δυνάμεις μας, το δημογραφικό ζήτημα και την εμπιστοσύνη των πολιτών στους θεσμούς. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε μια ισχυρή αποτρεπτική δύναμη απέναντι σε κάθε απειλή στα εθνικά μας συμφέροντα».
Κλείνοντας τον χαιρετισμό του, ευχήθηκε «χρόνια πολλά σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα».
