«Ανδρουλάκης: Καταιγιστικά πυρά κατά κυβέρνησης για την υπόθεση Τριαντόπουλου»

Σφοδρή κριτική από τον Νίκο Ανδρουλάκη στην κυβέρνηση

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το πόρισμα που προτείνει την παραπομπή του Χρήστου Τριαντόπουλου στο Δικαστικό Συμβούλιο, ο Νίκος Ανδρουλάκης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση εναντίον της «γαλάζιας» κυβέρνησης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «παίζετε με τη νοημοσύνη του λαού, τους θεσμούς και υπονομεύετε τη δημοκρατία και την ποιότητά της», προσθέτοντας απευθυνόμενος στα κυβερνητικά έδρανα ότι «σας βολεύει το δίλημμα συστημισμός-αντισυστημισμός». Επισήμανε επίσης πως η κυβέρνηση επιδιώκει να ελέγχει τη δικαιοσύνη, τα μέσα ενημέρωσης και τους θεσμούς.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατήγγειλε ότι η Νέα Δημοκρατία επιθυμεί να συνάψει σχέσεις με ακραία στοιχεία και θεωρίες συνωμοσίας, καθώς όπως τόνισε «θρέφεται από αυτά». Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση για αποφυγή απαντήσεων σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία. Με έντονο ύφος δήλωσε: «και άχρηστοι είστε και επικίνδυνοι για το λαό και τη Δημοκρατία», εγκαλώντας το Μαξίμου για προσβολή του Συντάγματος στην προσπάθειά του να συγκαλύψει τις πολιτικές ευθύνες σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο Νίκος Ανδρουλάκης εξέφρασε τις διαφωνίες του σχετικά με την επιλογή αποχώρησης από τη συνεδρίαση, χαρακτηρίζοντας αυτήν την κίνηση ως μια «καλοστημένη παγίδα από το Μέγαρο Μαξίμου», που θα μπορούσε να δημιουργήσει επικίνδυνα κοινοβουλευτικά προηγούμενα. Σχολιάζοντας τις επικρίσεις βουλευτών που χαρακτήρισαν λανθασμένο το αίτημα προανακριτικής από πλευράς ΠΑΣΟΚ, αντέτεινε ότι τέτοιες θέσεις αποτελούν ένα είδος «ξέπλυματος» των ευθυνών της ΝΔ.

Ανακοίνωσε μάλιστα πως το κόμμα του δεν θα απέχει από τις διαδικασίες: «Για εμάς η σωστή θεσμική στάση είναι η καταγγελία αυτής της διαδικασίας, η μη υιοθέτηση του πορίσματος της ΝΔ και η ψήφος ώστε κάθε εμπλεκόμενος υπουργός να οδηγηθεί στον φυσικό δικαστή», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Υπογράμμισε πως το κόμμα παραμένει ενεργό στη διαδικασία: «μένουμε εδώ με τη ψήφο μας και δεν θα επιτρέψουμε περαιτέρω κατρακύλα».

Επιπλέον, άσκησε κριτική στη Δικαιοσύνη αναφερόμενος σε μια συμπεριφορά α λα καρτ εκ μέρους των αρμόδιων αρχών.Σχολιάζοντας δε το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ είπε ειρωνικά: “Τελικά ήταν αποκρυφές τα Ευαγγέλια; Παίζετε με τη νοημοσύνη των πολιτών υπονομεύοντας ευθέως τη Δημοκρατία”.

Κλείνοντας τον λόγο του ο πρόεδρος ανέφερε επίσης τα ζητήματα των παρακολουθήσεων σημειώνοντας πως κατά την έναρξη χθες ήταν μόνος απέναντι στο παρακράτος των υποκλοπών. Αναφέρθηκε τέλος στη δημοσιογραφική αποκάλυψη από τον inside Story σχετικά με έναν “στρατό” ηλεκτρονικών λογαριασμών που επιχειρούν να επηρεάσουν κοινές γνώμες αναρωτώμενος πώς χρηματοδοτούνται όλοι αυτοί.