Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ Έτοιμο να Ανατρέψει την Κυβέρνηση της ΝΔ!

Ανασχηματισμός και Πολιτική Σκηνή

«Ο ανασχηματισμός είναι αυτός που θα φέρει τη Νέα Δημοκρατία στην αντιπολίτευση», δήλωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης σχολιάζοντας τις πρόσφατες αλλαγές που ανακοίνωσε ο Παύλος Μαρινάκης. «Πρόκειται για μια κυβέρνηση σε υποχώρηση, κάτι που αποδείχθηκε και από την παρουσία του Πρωθυπουργού στη τριήμερη συζήτηση στη Βουλή σχετικά με την πρόταση δυσπιστίας. Δεν απάντησε σε τίποτα. Αποφεύγει να δώσει σαφείς απαντήσεις. Το μόνο που κάνει είναι να ρίχνει πυροτεχνήματα για να προκαλεί συζητήσεις γύρω από αυτά, μέσω του επικοινωνιακού μηχανισμού της Νέας Δημοκρατίας, ώστε να μην εστιάζουμε στα ουσιώδη», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μιλώντας στο Action24 και έθεσε το δίλημμα των επόμενων εκλογών.

«Ποιο πρόγραμμα μπορεί να αποτελέσει κυβερνητικό σχέδιο; Το συντηρητικό πρόγραμμα,το οποίο έχει κριθεί αρνητικά καθώς έχει οδηγήσει σε διαφθορά και νέες ανισότητες αντιμετωπίζοντας το κράτος ως προσωπικό λάφυρο ή το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ με συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις που θα αλλάξουν τη δομή του κράτους επενδύοντας στο κοινωνικό κράτος;»,τόνισε.

Επιπλέον ανέφερε ότι «στις εκλογές θα αξιολογηθούμε όλοι μας βάσει της δουλειάς μας. Εμείς διαθέτουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, δεν είμαστε ένα μονοπρόσωπο κόμμα. Για την αλλαγή της χώρας απαιτείται κυβερνητικό σχέδιο κι εμείς το έχουμε έτοιμο.Στο τέλος αυτής της πορείας, ο ελληνικός λαός θα αποφασίσει ποιος μπορεί πραγματικά να τον κυβερνήσει». Κατηγόρησε επίσης τη Νέα Δημοκρατία ότι προβάλλει στον ελληνικό λαό ένα εκβιαστικό δίλημμα: «Ή ψηφίζετε εμάς ή οδηγείστε στο χάος» και πως προσπαθεί επιπλέον να εμπλέξει το ΠΑΣΟΚ στις ευθύνες άλλων κομμάτων για δικούς της πολιτικούς σκοπούς.

Όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, «μόνο το ΠΑΣΟΚ με τις προτάσεις του μπορεί να αποδεσμεύσει τη Νέα Δημοκρατία από την κυβέρνηση».

Σχολιάζοντας την κυβερνητική αφήγηση ότι το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει “ουρά της Κωνσταντοπούλου” στην πρόταση δυσπιστίας, ο κ. Ανδρουλάκης αντέτεινε πως «αυτό ακριβώς λέγαμε εμείς κι ακολούθησαν τα υπόλοιπα κόμματα. Τότε πώς στοιχειοθετείται η “ουρά”; Μόνο επειδή αυτό είπε ο Πρωθυπουργός; Κάθε ανοησία που λέει η Νέα Δημοκρατία πρέπει απαραίτητα να γίνεται κεντρική πολιτική συζήτηση; Όλα τα κόμματα ακολούθησαν τη στρατηγική μας σχετικά με την πρόταση δυσπιστίας. Επί της ουσίας εμείς συγγράψαμε το σχετικό κείμενο κάνοντάς κάποιες πολύ μικρές τροποποιήσεις.»