Άννα Βίσση: “Νιώθω σαν να ξεκινάω από την αρχή – η αμηχανία και η αναζήτηση της αλήθειας

Μέσα σε ελάχιστες ώρες, η συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο, προγραμματισμένη για τις 13 Σεπτεμβρίου, εξαντλήθηκε. Ως αποτέλεσμα αυτής της εντυπωσιακής ανταπόκρισης, η τραγουδίστρια αποφάσισε να προσθέσει μια ακόμα συναυλία την επόμενη ημέρα. Η δεύτερη αυτή συναυλία φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την ίδια πορεία, καθώς οι χρόνοι αναμονής για την αγορά εισιτηρίων φτάνουν σχεδόν τις δύο ώρες.


Δείτε ακόμη Άννα Βίσση: Ανακοινώθηκε και δεύτερη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο μετά την sold out

Η Άννα Βίσση, βλέποντας τη θερμή υποδοχή του κοινού και τη στήριξη που της παρέχουν οι θαυμαστές της, αποφάσισε να τους εκφράσει τις ευχαριστίες της με μια συγκινητική ανάρτηση στον λογαριασμό της στο instagram.

Ακολουθεί η ανάρτηση της Άννας Βίση:

«Τα χρόνια που τραγουδάω ξεπέρασαν μισό αιώνα και… με «λούζετε» με τόση αγάπη και ενθουσιασμό που νιώθω σαν να ξεκινάω τώρα κι έχω την αμηχανία να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει και ποια είμαι τελικά», γράφει η τραγουδίστρια σε ανάρτησή της στο Instagram.

«Παραμένω μία παθιασμένη μουσικός που θέλω να μοιράζομαι όλη μου την αλήθεια μαζί σας γιατί μοιάζει πολύ με τη δική σας.Ανυπομονώ για αυτές τις δύο νύχτες όπως ένα παιδί που περιμένει το αγαπημένο του παιχνίδι… Ευχαριστώ», καταλήγει το συγκινητικό μήνυμα από την Άννα Βίσση, εκφράζοντας έτσι τη βαθιά ευγνωμοσύνη προς τους πιστούς θαυμαστές της.

< br />

Δείτε την σχετική ανάρτηση στο Instagram:

Μέσα σε λίγες ώρες έγινε sold out η συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο στις 13 Σεπτεμβρίου.