«Ανθή Βούλγαρη: Επιστρέφει σπίτι με τον γιο της – Συγκινητικά μηνύματα και αποκλειστικό βίντεο»

Η Ανθή Βούλγαρη και ο Κώστας Κωνσταντινίδης έγιναν γονείς για πρώτη φορά, καθώς την Τρίτη 11 Μαρτίου υποδέχθηκαν στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό της αγάπης τους.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές του TLIFE, η Ανθή αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το μαιευτήριο σε λίγες ώρες και συγκεκριμένα γύρω στις 11 το πρωί της Παρασκευής (14/3).

Ανθή Βούλγαρη: Σήμερα φεύγει από το μαιευτήριο με τον γιο της – Τα συγκινητικά μηνύματα

Ο σύζυγος της Ανθής δημοσίευσε την πρώτη εικόνα του νεογέννητου στο Instagram και λίγο αργότερα η ίδια ανάρτησε τη δική της φωτογραφία μετά τη γέννηση του παιδιού τους.


«Καλώς ήρθες πρίγκιπά μας! Μας έχεις ήδη κλέψει την καρδιά! Σε λατρεύουμε πλασματάκι μου! Ευχαριστούμε όλους για τις ευχές! Κώστα στις 11/3/2025 άλλαξε η ζωή μας».


anthi-voulgari-anartisi-moro

Όπως ανέφερε ο μαιευτήρας κ. Βασιλόπουλος στην εκπομπή “Buongiorno”, «Γέννησε χθες με καισαρική τομή. Το βάρος του ήταν τρία κιλά και τριάντα γραμμάρια.Η ίδια και ο σύζυγός της είναι σε καλή κατάσταση και απολαμβάνουν κάθε στιγμή με το μωρό τους». Ο δρόμος προς τη μητρότητα δεν υπήρξε εύκολος όπως είχε δηλώσει προηγουμένως.

Η εμφάνιση στην εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega»

Το πρωί της Πέμπτης η Ανθή εμφανώς συγκινήμενη αναφέρθηκε στη γέννηση του γιού της λέγοντας πως βιώνει μια απερίγραπτη ευτυχία.

«Ήρθε ο πρίγκιπάς μας! Όλα είναι καλά! Είμαι ένας άνθρωπος που δεν συγκινείται εύκολα αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν λόγια», είπε χαρακτηριστικά ενώ ξέσπασε σε δάκρυα.


Οι ευχές των παρουσιαστών για την εγκυμοσύνη της

Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος επισκέφθηκε την Ανθή στο μαιευτήριο λίγες ώρες μετά τη γέννα.

Μιλώντας στην κάμερα δήλωσε ότι είδε τον μικρό που είναι όμορφος σαν τον πατέρα του.

Αναφερόμενος στην αγωνία που είχε πριν εισέλθει στο μαιευτήριο είπε ότι όλα κύλησαν ομαλά ενώ ήταν δίπλα στη φίλη του καθ’ όλη τη διάρκεια των τελευταίων μηνών.


Οι ευχές έφτασαν επίσης από την Φαίη Σκορδά μέσω της εκπομπής “Buongiorno”, όπου δήλωσε:“Να σας ζήσει το αγοράκι σας Ανθή μου!».


Τέλος η Κατερίνα Καινούργιου εξέφρασε τις δικές τις ευχές λέγοντας:“Το είχα καταλάβει ότι θα είναι αγόρι!”.