Άντζελα Δημητρίου: Συναρπαστική εμφάνιση στο NOX με Όγλα Κιουρτσάκη και Φώτη Λώση μετά τη διαμάχη!

Το Σάββατο 29 Μαρτίου, η Άντζελα Δημητρίου και ο γαμπρός της, Φώτης Λώσης, σύζυγος της κόρης της Όλγας Κιουρτσάκη, βρέθηκαν στο νυχτερινό κέντρο «ΝΟΧ» για να παρακολουθήσουν τις εμφανίσεις του Αντώνη Ρέμου και της Δέσποινας Βανδή. Το ζευγάρι φαίνεται ότι απολαμβάνει όμορφες οικογενειακές στιγμές μετά από μια περίοδο εντάσεων, με την Άντζελα να συζητά επαγγελματικά θέματα με τον γαμπρό της.

Η οικογένεια της τραγουδίστριας έχει πλέον ξεπεράσει τις παλιές δυσκολίες και δείχνει πιο ενωμένη από ποτέ. Πριν από τη χρονική αυτή περίοδο έντασης στις σχέσεις τους, ο Φώτης Λώσης είχε αναλάβει τη διαχείριση των επαγγελματικών θεμάτων της Άντζελας με σκοπό την αρμονική συνεργασία και πάντα με τη συναίνεση της ερμηνεύτριας.

@nikoszakinthos1

Antonis Remos & Antzela Dimitriou – Nox Athens

♬ πρωτότυπος ήχος – Nikos Zakinthos

Η Άντζελα Δημητρίου και οι προκλήσεις στην οικογένεια και στη συνεργασία της

Στο παρελθόν η Άντζελα Δημητρίου είχε εμπιστευτεί την επαγγελματική διαχείρισή της σε μια συνεργάτιδα. Δυστυχώς όμως η σχέση τους κατέληξε σε ρήξη που προκάλεσε σοβαρούς οικογενειακούς τριγμούς καθώς και νομικές διαδικασίες. Οι σχέσεις είχαν φτάσει σε ένα σημείο όπου η επαγγελματική δυσαρέσκεια υπερβαίνει τα όρια προκαλώντας άβολες καταστάσεις στην οικογένεια.