«Απόστολος Βεσυρόπουλος: Ο Νέος Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ που Φέρνει Αλλαγές»

Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, προτείνεται ο Απόστολος Βεσυρόπουλος για τη θέση του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας. Η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος θα συνεδριάσει στις 4 Απριλίου υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, με σκοπό την εκλογή νέου γραμματέα.

Ο βουλευτής Ημαθίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος, αναμένεται να διαδεχθεί τον Σταύρο Καλαφάτη, ο οποίος σήμερα ανέλαβε καθήκοντα ως νέος υφυπουργός Ανάπτυξης μετά την παραίτηση του Αρίστου Δοξιάδη. Επιπλέον, οι θέσεις των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της Νέας Δημοκρατίας καταλαμβάνουν κατά σειρά οι βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Νότης Μηταράκης και Μακάριος Λαζαρίδης.