«Μπατζελή: “Δεν απολογούμαι” – Σημαντική συνεδρίαση της ΕΔΕΚΑΠ για την πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ»

Συνεδρίαση της ΕΔΕΚΑΠ: Η Κατερίνα Μπατζελή Παρουσιάζεται

Λίγο μετά τις 18:30, η Κατερίνα Μπατζελή έφτασε στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στη Χαριλάου Τρικούπη για να συμμετάσχει στην συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας, Εφαρμογής Καταστατικού και Πιστοποίησης (ΕΔΕΚΑΠ). Όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν έχει προετοιμάσει την απολογία της, η πρώην υπουργός απάντησε ότι «δεν απολογούμαι, καλούμαι να δώσω εξηγήσεις».

Η κ. Μπατζελή ανέφερε πως έχει ετοιμάσει το υπόμνημα που θα καταθέσει στην επιτροπή και τόνισε ότι «θα αποφασίσουμε από κοινού για την επόμενη μέρα». Προτού εισέλθει στο κτίριο για τη συνεδρίαση που ξεκίνησε λίγο πριν τις 7 το βράδυ, υπογράμμισε με νόημα ότι «ένας κύκλος κλείνει και ένας κύκλος ανοίγει».

Η πρώην υπουργός αντιμετωπίζει μια σειρά πειθαρχικών επιλογών που κυμαίνονται από επίπληξη μέχρι οριστική διαγραφή ή αναστολή της κομματικής ιδιότητας για κάποιους μήνες. Δεν αποκλείεται μάλιστα η ποινή να περιλαμβάνει σοβαρή αναστολή διάρκειας ενός έτους. Όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν ανοιχτά λόγω του αυστηρού κατηγορητηρίου που συνοδεύει την παραπομπή της: «Προσβολή και μομφή κατά του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη».