Δραματική Κατάσταση στην Κίνηση της Αθήνας
Η κυκλοφορία στους δρόμους της Αθήνας βρίσκεται σε «κόκκινο» συναγερμό το πρωί της Τετάρτης (19.03.2025), με τα μεγαλύτερα προβλήματα να παρατηρούνται σε περιοχές όπως ο Κηφισός, η Κηφισίας, η Αττική Οδός και η Μεσογείων. Οι οδηγοί καλούνται για άλλη μια φορά να επιδείξουν υπομονή, καθώς η κατάσταση είναι «εφιαλτική». Στον Κηφισό οι καθυστερήσεις είναι σημαντικές και στα δύο ρεύματα έχουν σχηματιστεί ουρές που εκτείνονται χιλιόμετρα.
Στην ανιούσα κατεύθυνση του Κηφισού, τα προβλήματα ξεκινούν από τη λεωφόρο Αθηνών και φθάνουν μέχρι τον κόμβο της Μεταμόρφωσης, ενώ στην κατιούσα παρατηρείται κίνηση από τον ίδιο κόμβο έως λίγο μετά το Αιγάλεω. Στην Κηφισίας υπάρχει έντονη συμφόρηση σε όλο το μήκος της λεωφόρου και στα δύο ρεύματα, με την πιο πυκνή κίνηση να εντοπίζεται από τους Αμπελοκήπους προς το Ψυχικό.
Στην Αττική Οδό οι καθυστερήσεις φθάνουν έως τα 30 λεπτά. «Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο: 25’-30’ Δημοκρατίας-Κηφισίας. Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα: 10′-15΄ Πλακεντίας-Κηφισίας. Καθυστερήσεις στην Περ. Υμηττού: 20′-25′ Αγία Παρασκευή-Κηφισίας. Καθυστερήσεις 5′-10΄ στις εξόδους για Λαμία», αναφέρει σχετικό tweet από την Αττική Οδό.
Η κατάσταση στη Μεσογείων είναι επίσης σοβαρή, με προβλήματα που ξεκινούν λίγο μετά τη Ζωγράφου και συνεχίζονται μέχρι την Αγία Παρασκευή στην ανιούσα κατεύθυνση, ενώ στην κατιούσα παρατηρείται συμφόρηση από την Αγία Παρασκευή μέχρι κοντά στη Νέα Φιλοθέη. Σοβαρές καθυστερήσεις σημειώνονται επίσης στη λεωφόρο Αθηνών.
Στο τμήμα που οδηγεί προς Αθήνα έχουν σχηματιστεί ουρές κυκλοφορίας από τον Ελαιώνα έως λίγο μετά το Αιγάλεω, ενώ στον δρόμο προς Σκαραμαγκά υπάρχει μεγάλη κίνηση από το Χαϊδάρι μέχρι την Περιφερειακή του Άγιου Ιερόθεου. Για άλλη μία ημέρα οι δρόμοι γύρω από το κέντρο της Αθήνας καθώς και αυτοί κοντά στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και στη λεωφόρο Ποσειδώνος παρουσιάζουν μεγάλα προβλήματα κυκλοφορίας σε αμφότερες τις κατευθύνσεις.»
