Επενδύσεις στην Εκπαίδευση με Έργα: Σύγχρονα Σχολεία για την Αττική – Ο Περιφερειάρχης Χαρδαλιάς Υπογράφει Συμβάσεις

Η Περιφέρεια Αττικής, μέσω του Περιφερειάρχη Νίκου Χαρδαλιά, υπέγραψε τη σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση τριών δημοτικών σχολείων στην Αγία Παρασκευή, σηματοδοτώντας μια σημαντική επένδυση στην εκπαίδευση και τη βελτίωση των σχολικών υποδομών. Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη, παρουσία του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής, Γιάννη Μυλωνάκη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΤΥΠ Α.Ε., Αθανάσιου Γιάνναρη, και εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας.

Το έργο, με επιλέξιμη δαπάνη 1,18 εκατομμυρίου ευρώ πλέον ΦΠΑ, εντάσσεται στο Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο ΕΤΠΑ. Στοχεύει στην ενεργειακή αναβάθμιση του 3ου, 4ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής, περιλαμβάνοντας παρεμβάσεις όπως αντικατάσταση κουφωμάτων, τοποθέτηση θερμοϋγρομονώσεων και εξαεριστήρων, αναβάθμιση συστημάτων θέρμανσης-ψύξης και τεχνητού φωτισμού, καθώς και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, τόνισε τη δέσμευση της Περιφέρειας για τη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και βιώσιμων σχολικών χώρων: «Προχωράμε σήμερα σε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθειά μας να διαμορφώσουμε σύγχρονες, ασφαλείς και βιώσιμες σχολικές υποδομές για τα παιδιά της Αττικής. Με πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027, επενδύουμε στην εκπαίδευση με πράξεις και όχι με λόγια, θωρακίζοντας τα σχολεία μας απέναντι στην ενεργειακή σπατάλη και στις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης. Οι παρεμβάσεις που θα υλοποιηθούν στην Αγία Παρασκευή θα βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες μάθησης και καθημερινότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, μειώνοντας παράλληλα το ενεργειακό αποτύπωμα των σχολικών μονάδων. Στόχος μας είναι κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών πόρων μας να μετατρέπεται σε έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.»

Ο κ. Χαρδαλιάς ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής για τη στενή συνεργασία, τονίζοντας ότι η συνεργασία μεταξύ των βαθμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης φέρνει απτά αποτελέσματα για τους πολίτες, καθώς και τη διοίκηση της ΚΤΥΠ Α.Ε. για την επιτάχυνση έργων που αναβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο.

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής, Γιάννης Μυλωνάκης, χαρακτήρισε την υπογραφή της σύμβασης ως «ιδιαίτερα σημαντική στιγμή» για την πόλη, αναφέροντας: «Η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για την πόλη μας και ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς τη βελτίωση των σχολικών μας υποδομών. Πρόκειται για ένα έργο που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, προσφέροντας καλύτερες, ασφαλέστερες και πιο σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης για εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς. Ως Δημοτική Αρχή έχουμε θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών της Αγίας Παρασκευής, γιατί πιστεύουμε ότι η επένδυση στην εκπαίδευση και στη νέα γενιά αποτελεί την πιο ουσιαστική επένδυση για το μέλλον της πόλης μας.»

Ο κ. Μυλωνάκης ευχαρίστησε θερμά την Περιφέρεια Αττικής και προσωπικά τον κ. Χαρδαλιά για τη διαχρονική στήριξη και τη συμβολή τους στην προώθηση έργων κρίσιμων για την ανάπτυξη της πόλης, καθώς και την ΚΤΥΠ Α.Ε. για τη συμβολή της στην υλοποίηση.

Στην τελετή υπογραφής παρέστησαν επίσης η Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Μαργαρίτα Βάρσου, εκπρόσωποι του Δήμου Αγίας Παρασκευής, εκπρόσωποι της ΚΤΥΠ Α.Ε. και ο Προϊστάμενος της ΕΥΔΠ «Αττική 2021-2027», Δημήτρης Δρόσης.