Η διοίκηση Τραμπ έχει ξεκινήσει διαβουλεύσεις με όλους τους σημαντικούς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ παγκοσμίως, προκειμένου να εξετάσει τρόπους για τη μείωση των πρόσφατων δασμών που επιβλήθηκαν από τον Ντόναλντ Τραμπ. Ο υπουργός Εμπορίου της κυβέρνησης, μιλώντας στο CNBC, τόνισε ότι είναι απαραίτητο οι χώρες αυτές να αναθεωρήσουν τους κανονισμούς τους και να διευκολύνουν την εισαγωγή περισσότερων αμερικανικών προϊόντων.
Ο Χάουαρντ Λούτνικ δήλωσε ότι οι συζητήσεις σχετικά με τους δασμούς έχουν ήδη ξεκινήσει εδώ και πάνω από έναν μήνα, αμέσως μετά την ανακοίνωση του Τραμπ.«Το βασικό ζήτημα είναι αν θα αποδεχτούν τα αγροτικά μας προϊόντα. Αν θα υπάρξει δίκαιη μεταχείριση προς εμάς. Μπορούν άραγε να μας συμπεριφερθούν δίκαια; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι σταδιακά θετική. Τα αμερικανικά προϊόντα θα έχουν καλύτερη τύχη σε άλλες αγορές του κόσμου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
