Η Δέσποινα Καμπούρη άνοιξε την ψυχή της και παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», όπου μίλησε για προσωπικά και συναισθηματικά ζητήματα.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια μοιράστηκε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ως μητέρα, αναφερόμενη στην εμπειρία της με την επιλόχειο κατάθλιψη, καθώς επίσης και στο πώς βίωσε τη δεύτερη εγκυμοσύνη της.
Σχέση με τους γονείς της η Δέσποινα Καμπούρη
«Έχω μεγάλη εκτίμηση στον πατέρα μου. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπάει αληθινά. Με τη μητέρα μου είχαμε περάσει μια περίοδο ζήλειας και ανταγωνισμού λόγω της μικρής διαφοράς ηλικίας μας»,ανέφερε αρχικά η Δέσποινα Καμπούρη.
Ο σύζυγός της και οι προκλήσεις μετά την πρώτη γέννα
Aναφερόμενη στον σύζυγό της Βαγγέλη Ταρασιάδη είπε: «Είμαστε μαζί 16 χρόνια. Από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα ένιωσα ότι θα είναι ο σύντροφός μου. Συγχρόνως μετακομίσαμε μαζί από τον πρώτο μήνα και σε έναν χρόνο γίναμε γονείς.Περάσαμε δύσκολες στιγμές. Μετά τη γέννηση του παιδιού δεν ήμουν σε καλή ψυχική κατάσταση. Έφυγα από το σπίτι με το μωρό για λίγο στους γονείς μου πριν νοικιάσω ένα άλλο σπίτι».
«Ο άντρας μου υπήρξε σοκαρισμένος γιατί αντί να απολαμβάνει τη νέα του οικογένεια ήταν μόνος του εκείνες τις στιγμές. Είχα επιλόχειο κατάθλιψη – ένα ύπουλο φαινόμενο. Ξεκίνησα θεραπεία χωρίς να το καταλάβω πλήρως τότε τι συνέβαινε μέσα μου. Στη δεύτερή μου εγκυμοσύνη όλα ήταν διαφορετικά – όλοι ήμασταν καλύτερα προετοιμασμένοι κι εγώ ήθελα πραγματικά να απολαύσω αυτήν τη νέα εμπειρία», πρόσθεσε η δημοσιογράφος.
