Νέες εξελίξεις στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Ο Χρίστος Δήμας ανέλαβε τα καθήκοντά του το Σάββατο (15/3), μετά τον πρόσφατο ανασχηματισμό που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης από τον προκάτοχό του, Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος δεν συνεχίζει στην κυβέρνηση, ο Δήμας τόνισε την ανάγκη για «στοχοπροσήλωση, αποτελεσματικότητα και σεμνότητα».
Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Θα ήθελα να θυμάστε τρεις βασικές λέξεις: Στοχοπροσήλωση, αποτελεσματικότητα και σεμνότητα. Στο Υπουργείο μας έχουμε σαφείς στόχους σχετικά με τη στοχοπροσήλωση. Για την επίτευξη της αποτελεσματικότητας θα συνεργαστούμε στενά με όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου καθώς και με τους αναδόχους και τους κοινωνικούς φορείς για να επιτύχουμε σημαντικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι κρίσιμο το υπουργείο να εφαρμόσει εντατική διαχείριση έργων ώστε να τηρήσουμε τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει αλλά επίσης να εκπληρώσουμε τους στόχους που προκύπτουν από το Ταμείο Ανάκαμψης». Επιπλέον σημείωσε: «Η σεμνότητα είναι μια στάση ζωής για μένα. Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για αυτό το υπουργείο αλλά γενικά στην πολιτική ζωή να παραμένουμε προσγειωμένοι».
Το όραμα του Πρωθυπουργού
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου το ίδιο βράδυ (15/3), αμέσως μετά την ορκωμοσία των νέων υπουργών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις υποδομές. Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις είναι προσωπικό στοίχημα των νέων μελών της κυβέρνησης ενώ μίλησε για τον δυναμισμό τους απέναντι στα εμπόδια που προέρχονται από τις παγιωμένες δομές του κράτους.
