Δήμητρα Αλεξανδράκη: Ανοιχτή Συζήτηση για την Άμβλωση
Η Δήμητρα Αλεξανδράκη αποφάσισε να μοιραστεί μια προσωπική της εμπειρία σε πρόσφατη συνέντευξή της, αποκαλύπτοντας ότι είχε υποβληθεί σε άμβλωση όταν ήταν 24 ετών. Όπως ανέφερε, οι συνθήκες εκείνης της περιόδου δεν ευνοούσαν την απόφαση να φέρει ένα παιδί στον κόσμο και η σχέση με τον τότε σύντροφό της δεν ήταν έτοιμη για μια τέτοια δέσμευση.
Οι δηλώσεις αυτές προκάλεσαν έντονες αντιπαραθέσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στα κοινωνικά δίκτυα, με ορισμένους χρήστες να στέλνουν μηνύματα στο Instagram αποκαλώντας την «δολοφόνο». Η ίδια αντέτεινε σε αυτά τα σχόλια μέσω ενός story στον λογαριασμό της στο instagram.
Η Δήμητρα σχολίασε τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν γύρω από το θέμα, εκφράζοντας τις ευχαριστίες της προς τις τηλεοπτικές εκπομπές που παρουσίασαν το ζήτημα με σοβαρότητα και όσους παρακολούθησαν τη συνέντευξη ολόκληρη και της προσέφεραν συμπαράσταση. Αντίθετα, εξέφρασε τη δυσαρέσκεια της προς εκείνους που έσπευσαν να την κρίνουν αρνητικά χωρίς να έχουν κατανοήσει το περιεχόμενο των δηλώσεών της, επισημαίνοντας ότι αυτή η στάση είναι ασύμβατη με τις αρχές του Χριστιανισμού.Υπογράμμισε ότι λογοδοτεί μόνο στον Θεό και όχι στους άλλους ανθρώπους,καλώντας τους επικριτές είτε να προσευχηθούν είτε να σεβαστούν την ελεύθερη βούληση των άλλων. Κατέληξε λέγοντας πως νιώθει ήρεμη με τη συνείδησή της και δεν επηρεάζεται από τα αρνητικά σχόλια.
«Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να προσευχηθείτε για μένα ή για μια ψυχή που χάθηκε», δήλωσε χαρακτηριστικά η Δήμητρα στην ανάρτησή της.
Στο βίντεο που δημοσίευσε ανέφερε: «Σχετικά με το podcast που συμμετείχα μαζί με τον Φειδία, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές για τον τρόπο παρουσίασης του θέματος. Σας είμαι ευγνώμονη γιατί δεν διαστρεβλώνετε τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε τα γυναικεία δικαιώματα γενικότερα. Ευχαριστώ όλους όσοι παρακολούθησαν τη συζήτηση μέχρι το τέλος και μου έστειλαν μηνύματα υποστήριξης.» Σχετικά δε με τους επικριτές δήλωσε: «Όσοι απλά διάβασαν έναν τίτλο κι έστειλαν μηνύματα χαρακτηρίζοντάς με δολοφόνο δείχνουν ότι δεν γνωρίζουν τι σημαίνει πραγματική πίστη.»
Στην συνέχεια πρόσθεσε: «Το μόνο σας καθήκον είναι να προσευχηθείτε είτε για μένα είτε για μια ψυχή που έχει χαθεί. Υπάρχει κάτι όπως η ελεύθερη βούληση καθώς επίσης υπάρχει και το μυστήριο εξομολόγησης αλλά φυσικά αυτοί οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τον Χριστιανισμό δε γνωρίζουν αυτά τα ζητήματα.» Καταλήγοντας είπε πως νιώθει καθαρή στην ψυχή κι έτσι κανείς δε μπορεί πραγματικά να την αγγίξει.
Η αποκάλυψη του μοντέλου στη συνέντευξή του:
“Έχω κάνει έκτρωση και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί έτσι απέφυγα τον πόνο ενός παιδιού σήμερα.”
