«Δημήτρης Κυριαζίδης: Η Εξομολόγηση για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου – Ένας Θυμός που Ξεχείλισε στη Βουλή»

Δημήτρης Κυριαζίδης: Απάντηση για την επίμαχη δήλωση στη Βουλή

Ο βουλευτής Δράμας, Δημήτρης Κυριαζίδης, έδωσε τη δική του απάντηση σχετικά με το επεισόδιο που προκάλεσε στη Βουλή, όπου επιτέθηκε λεκτικά στην Ζωής Κωνσταντοπούλου. Η ενέργεια αυτή είχε ως αποτέλεσμα τη διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Μέσω μιας ανάρτησης στο Facebook, ο Κυριαζίδης ζήτησε «συγγνώμη» μετά την αμφιλεγόμενη φράση που απηύθυνε προς την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας.

«Θέλω να ζητήσω μέσα από την καρδιά μου συγγνώμη για τα όσα είπα χθες στη Βουλή των Ελλήνων», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι οι δηλώσεις αυτές δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες και τις αρχές του. «Η αντίδρασή μου προήλθε από συσσωρευμένο θυμό λόγω των συνεχών κατηγοριών της συγκεκριμένης πολιτικού προς εμάς ως δολοφόνους και εγκληματίες», σημείωσε. Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η επιλογή των λέξεων του ήταν λανθασμένη.

Η διαδικασία διαγραφής του Δημήτρη Κυριαζίδη από τη Νέα Δημοκρατία έγινε άμεσα μετά το περιστατικό.

Λίγα λεπτά μετά τον προσβλητικό σχολιασμό του, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης διέταξε να παραπεμφθεί στην Επιτροπή Δεοντολογίας λόγω της χυδαίας δήλωσης κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου. Το σχόλιο «Πήγαινε κάνε κανένα παιδί» καταδικάστηκε από όλα τα κόμματα κατά τη διάρκεια της πρότασης δυσπιστίας που συζητήθηκε στη Βουλή.

Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε γύρω από το θέμα αυτό, ο πρωθυπουργός παρέπεμψε τον βουλευτή στην Επιτροπή Δεοντολογίας με σκοπό τη διαγραφή του από το κόμμα.Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Κυριαζίδης έχει κάνει ανάρμοστες δηλώσεις στο παρελθόν.

Ειδικότερα, είχε εκφραστεί αρνητικά και για τον τότε πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη σε συνέντευξή του στο STAR Βορείου Ελλάδας: «Το είδαμε να συμβαίνει πρόσφατα με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο…». Την επιλογή του πρωθυπουργού να μην αποπέμψει τότε τον βουλευτή είχε καταδικάσει δημόσια ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέροντας πως «Ο Πρωθυπουργός δε χαραμίζει ούτε μία από τις 157 έδρες που διαθέτει…» μεταξύ άλλων.

Βιογραφικό Δημήτρη Κυριαζίδη

Γεννημένος το 1955 στη Δράμα, ο Δημήτρης Κυριαζίδης εισήχθη στις Σχολές Υπαξιωματικών και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς επίσης και στη Νομική Σχολή Αθηνών. Ξεκίνησε την καριέρα του ως διοικητής σε αστυνομικές υπηρεσίες στον νομό Δράμας.

Το 1988 ίδρυσε μαζί με συναδέλφους το πρώτο πανελλαδικό σωματείο αστυνομικών ενώ δύο χρόνια αργότερα ίδρυσε την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων (ΠΟΑΣΥ), η οποία εντάχθηκε στην Πανευρωπαϊκή Ομοσπονδία Αστυνομικών (EUROCOP) το 1993. Εκλέχτηκε πρώτος πρόεδρος αυτής μέχρι το 2008 όταν αποστρατεύτηκε με βαθμό Αστυνομικού Διευθυντή για να συμμετάσχει στις Εθνικές Εκλογές ως υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.

Aμέσως μετά την αποστρατεία του τιμήθηκε με τίτλο Επίτιμου Προέδρου των αστυνομικών υπαλλήλων χώρας μας πριν εισέλθει στην πολιτική σκηνής εκλέγεται βουλευτής στις εκλογές Μαΐου – Ιουνίου 2012 και επανεκλέγεται τον Ιανουάριο 2015.
Στις 5 Φεβρουαρίου εξελέγη αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΝΔ ενώ λίγα χρόνια αργότερα ανέλαβε καθ duties as Τομεάρχης Δημόσιας Τάξης μέχρι Νοέμβριο 2016.
Είναι παν married with Alexandra Manika and has four sons.