Δημήτρης Παπανώτας: Απορίες για τη βράβευση της Μπέττυς Μαγγίρα από τον Δήμο Παπάγου!

Δημήτρης Παπανώτας: Σχόλια για Μπέττυ Μαγγίρα και Κωνσταντίνο Βασάλο

Ο Δημήτρης Παπανώτας παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Breakfast@Star, όπου εξέφρασε τις απόψεις του σχετικά με διάφορες προσωπικότητες της τηλεόρασης. Ανάμεσα σε αυτές, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη Μπέττυ Μαγγίρα, η οποία τιμήθηκε από τον δήμο Παπάγου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της, ο Δημήτρης Παπανώτας ανέφερε με χιουμοριστική διάθεση: «Και από την Ραμόνα (Βλαντή) βραβεύτηκε με πολύ ωραία σχόλια. Τα είδατε; Ο Δήμος Παπάγου τι έπαθε; Είναι στα καλά του;», προκαλώντας γέλιο στους παρευρισκόμενους.

Αναφερόμενος στην κριτική που διατύπωσε η Άρια Καλύβα για την παρουσία του Κωνσταντίνου Βασάλου στην τηλεοπτική σκηνή, ο Δημήτρης τόνισε: «Ένας δημοσιογράφος έχει πιο τεκμηριωμένες απόψεις, ως εκ τούτου η άποψή του είναι βαρύνουσα. Ο Κωνσταντίνος δεν εμφανίζεται στην τηλεόραση λόγω των απόψεών του αλλά εξαιτίας της ελκυστικής εμφάνισής του.»

Συμπληρώνοντας τις σκέψεις του σχετικά με τον Κωνσταντίνο Βασάλο, είπε: «Όλοι όσοι γνωρίζουν πώς δημιουργούνται οι τηλεοπτικές παρέες καταλαβαίνουν ότι δεν αρκεί μόνο μια ισχυρή άποψη· απαιτούνται και όμορφες παρουσίες. Διαφορετικά,γιατί να επιστρέψει κάποιος να σε παρακολουθήσει; Όλοι έχουμε γνώμη και καμία δεν είναι περιθωριακή.»