Δημήτρης Πετρόπουλος αποκαλύπτει: ‘Ποτέ δεν ήμουν μέλος της ομάδας στο “Παρά Πέντε”, ίσως με θεωρούσαν τον πραγματικό κακό!

Ο Δημήτρης Πετρόπουλος συζήτησε τη συμμετοχή του στην αγαπημένη σειρά «Παρά Πέντε», αποκαλύπτοντας την ιδιαίτερη θέση που κατείχε στο καστ.



Αν και η συμμετοχή του ήταν σημαντική για την ομάδα της σειράς, ο Δημήτρης παραδέχτηκε ότι πολλές φορές αισθανόταν μόνος του καθώς δεν συμμετείχε στις δημόσιες εμφανίσεις ή τις συνεντεύξεις των άλλων ηθοποιών.

Η εμπειρία αυτή μπορεί να ήταν περίεργη για εκείνον αλλά ο ηθοποιός εκφράζει την επιθυμία του να συμμετάσχει σε μια επετειακή σειρά αν αυτό προταθεί από τον Γιώργο Καπουτζίδη, αναγνωρίζοντας τη σημασία της παραγωγής στην οποία πήρε μέρος.


O Γιώργος Πετρόπουλος μιλάει για το «Παρα 5» – Όσα αποκαλύπτει

«Για να γίνει reunion απαιτείται πρώτα μια ένωση. Εγώ δεν ήμουν μέλος της ομάδας αλλά μάλλον ο αντίπαλος. Όποτε οι άλλοι έδιναν συνεντεύξεις ή φωτογραφίες δεν συμπεριλαμβανόμουν ποτέ. Συνήθως ενημερωνόμουν για το αποτέλεσμα μέσα από τα περιοδικά. Ίσως με έβλεπαν σαν τον πραγματικό κακό και αυτό είναι αλήθεια. Δεν με πείραξε ιδιαίτερα αλλά μου φαινόταν λίγο παράξενο.Ποτέ δεν είχαμε μια ουσιαστική κουβέντα μεταξύ μας· απλώς ανταλλάσσαμε χαιρετισμούς σαν ξένοι», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια της συνέντευξης του ανέφερε πως η επιστροφή του στην τηλεοπτική σκηνή ήταν αρκετά δύσκολη διαδικασία καθώς το στοίχημα γι’ αυτόν ήταν να ενσαρκώσει έναν χαρακτήρα βασισμένο αποκλειστικά στη σωματικότητα και στον λόγο. «Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς πέρασαν 20 χρόνια χωρίς τηλεοπτική παρουσία μου. Η επανένταξη μετά από τόσο καιρό είναι δύσκολη υπόθεση. Ήταν πρόκληση να υποδυθώ έναν χαρακτήρα που βασίζεται μόνο στη σωματικότητα και στον λόγο μου», τόνισε ο Δημήτρης Πετρόπουλος.



Τέλος εξέφρασε την έκπληξή του όταν μικρά παιδιά τον αναγνωρίζουν στον δρόμο λόγω του ρόλου που είχε στη σειρά και δήλωσε πως εάν ο Γιώργος Καπουτζίδης προτείνει ένα επετειακό επεισόδιο θα δεχόταν χωρίς δεύτερη σκέψη: «Είναι περίεργο ότι μικροί θεατές μιλούν μαζί μου για το Παρά Πέντε. Ο Γιώργος Καπουτζίδης φαίνεται πως έχει στο μυαλό του ένα επετειακό επεισόδιο κι εγώ δεν θα είχα κανένα λόγο να αρνηθώ», δήλωσε κλείνοντας.