«Διορισμοί Διοικητών Νοσοκομείων: Μπόνους για τους Άξιους και Απόλυση για τους Αδιάφορους έως τα Τέλη Απριλίου»

Διορισμός Διοικητών Νοσοκομείων στο ΕΣΥ: Νέα δεδομένα από το Φόρουμ των Δελφών

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, με τη συμμετοχή του Άδωνι Γεωργιάδη και του Μάριου Θεμιστοκλέους, έθιξε το κρίσιμο ζήτημα των διορισμών Διοικητών Νοσοκομείων κατά τη διάρκεια του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών. Σε περίπου τρεις εβδομάδες, όλοι οι νέοι διοικητές θα αναλάβουν τα καθήκοντά τους μετά από μια μακρά και απαιτητική διαδικασία που διενεργήθηκε από τον ΑΣΕΠ.

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, παρείχε πληροφορίες σχετικά με το νέο καθεστώς που θα ισχύσει. «Ολοκληρώνεται μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες περίπου ο διορισμός για πρώτη φορά διοικήσεων νοσοκομείων μέσα από μια απολύτως διαφανή διαδικασία που έγινε από τον ΑΣΕΠ, δεν έχει αμφισβητηθεί ποτέ στην Ελλάδα.Τα συμβόλαια θα είναι τετραετή ή πενταετή δεν θα τα χαλάσουμε.Ο υπουργός δεν μπορεί να αλλάξει διοικητή πριν από τα δύο χρόνια»,δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Θα υπογράφει συμβόλαιο αξιολόγησης με συγκεκριμένα κριτήρια», πρόσθεσε ο υπουργός και ανέφερε παραδείγματα όπως οι κλινικές μελέτες και η ικανοποίηση των ασθενών. Η ποιότητα της διαχείρισης θα αξιολογείται συνεχώς.

Αξιολόγηση και Αντίκτυποι στους Διοικητές

Ο υφυπουργός Υγείας,Μάριος Θεμιστοκλέους,επιβεβαίωσε ότι η εποχή της ασυλίας έχει παρέλθει: «Θα βαθμολογείται ο κάθε διοικητής για τις υποδομές και την αντιμετώπιση παραπόνων». Όπως εξήγησε, οι επιδόσεις τους θα ανταγωνίζονται την ποιότητα υπηρεσιών μέσω μπόνους ή απολύσεων ανάλογα με την επίδοση τους.

“Έχουμε χειρουργήσει 120 άτομα που περίμεναν πάνω από 6 χρόνια”, σημείωσε ο υφυπουργός προσθέτοντας ότι το ΕΣΥ διαθέτει πλέον περισσότερους εργαζομένους απ’ ό ποτέ άλλοτε. “Η αναμονή μειώθηκε σημαντικά”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Βελτίωση Συστήματος Υγείας

Ο Άδωνις Γεωργιάδης εξέφρασε την πεποίθηση ότι «το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης όχι μόνο αντέχει αλλά βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση». Αναφέρθηκε στην πρόοδο που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στον τομέα της ψηφιακής μεταρρύθμισης καθώς επίσης στα νέα νοσοκομεία και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες υγειονομικής φροντίδας.

“Χρειάζονται πόροι για να διασφαλιστεί η πρόσβαση στις νέες θεραπείες”, συμπλήρωσε ο υπουργός ενώ τόνισε τη σημασία της πρόληψης ως στρατηγική προτεραιότητα για την κυβέρνηση.