Δώρα Τσαμπάζη: «Δυόμιση χρόνια μετά τον Αλέξανδρο Νικολαΐδη, υπόσχομαι να ξαναβρώ το χαμόγελό μου»

Η Δώρα Τσαμπάζη, δύομισι χρόνια μετά την απώλεια του συζύγου της, Αλέξανδρου Νικολαΐδη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή λόγω καρκίνου, μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» την Τετάρτη 16 Απριλίου. Δήλωσε ότι νιώθει υποχρεωμένη τόσο στον αγαπημένο της όσο και στον εαυτό της να ξαναβρεί το χαμόγελό της. Όπως τόνισε,η ζωή είναι ένα ανεκτίμητο δώρο. Η χήρα του Ολυμπιονίκη επεσήμανε ότι με τον χρόνο αρχίζει να θεραπεύεται η πληγή από την απώλεια, καθώς καθημερινά αισθάνεται πιο δυνατή και ικανή να προχωρήσει. «Αυτό που αρχίζει και επουλώνεται μέσα στα χρόνια είναι η πραγματικότητα», ανέφερε αρχικά η Δώρα Τσαμπάζη και πρόσθεσε: «Καθημερινά καταλαβαίνεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις. Πιστεύω ότι οφείλω στη ζωή και στον άνθρωπό μου να ξαναχαμογελάσω, να συνεχίσω γιατί η ζωή είναι ένα πολύτιμο και ανέλπιστο δώρο».



Δώρα Τσαμπάζη: Δεν είμαι μόνη στη μητρότητα

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφέρθηκε στο γεγονός ότι δεν είναι η μόνη μητέρα που μεγαλώνει τα παιδιά της χωρίς σύντροφο. Στην Ελλάδα οι μονογονεϊκές οικογένειες αποτελούν πλέον το 50% των νοικοκυριών. Σχολίασε πως πολλές γυναίκες αγωνίζονται καθημερινά για την ευτυχία των παιδιών τους προσπαθώντας τους παρέχουν ασφάλεια και γαλήνη. Συγκεκριμένα είπε: «Δεν είμαι μοναδική σε αυτή τη θέση· υπάρχουν πολλές σαν εμένα. Οι μονογονεϊκές οικογένειες αποτελούν μια πραγματικότητα που πρέπει όλοι μας να αναγνωρίσουμε». Συνέχισε λέγοντας πως οι μητέρες που διαχειρίζονται αυτές τις καταστάσεις πρέπει επίσης να φροντίζουν τον εαυτό τους ώστε τα παιδιά τους να νιώθουν ήρεμα στο σπίτι τους.