Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μιλά για την εγκυμοσύνη της
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αποκάλυψε τις ευχάριστες στιγμές που βιώνει με τον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της.
Εγκυμοσύνη στον πέμπτο μήνα
Στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα», η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ενημέρωσε το κοινό ότι βρίσκεται στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της. Επίσης,εξήγησε πώς κατάφερε να κρατήσει αυτή τη σημαντική είδηση μακριά από τα φώτα των ΜΜΕ. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συνεργάτες της στην εκπομπή δεν γνώριζαν τίποτα για τα νέα αυτά.
Η ίδια τόνισε πως εκείνη και ο σύζυγός της αποφάσισαν να μην αποκαλύψουν την εγκυμοσύνη τους σε κανέναν, συμπεριλαμβανομένων και των γονιών τους, οι οποίοι ενημερώθηκαν μόνο μετά τον τρίτο μήνα.
«Με σεβαστήκατε. Πολλές φορές λέω ότι είναι ανάρμοστο να ρωτάς μια γυναίκα πότε θα γίνει μητέρα ή αν περιμένει παιδί. Είμαι ευγνώμονες που το σεβαστήκατε αυτό. Ίσως κάποιοι να υποψιάστηκαν κάτι, αλλά θέλαμε να το κρατήσουμε για εμάς μέχρι να σιγουρευτούμε και όλες οι εξετάσεις μας βγήκαν θετικές», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αίσθημα απελευθέρωσης
Μετά την αποκάλυψη του μυστικού τους, η Ευρυδίκη ένιωθε πλέον πιο άνετα: «Τώρα νιώθω μια αίσθηση ελευθερίας που μπορώ να κυκλοφορώ χωρίς άγχος. Είμαι στον πέμπτο μήνα» είπε με ενθουσιασμό σχετικά με το μέλλον του παιδιού που περιμένει μαζί με τον Γρηγόρη Μόργκαν.
Kλείνοντας τη συζήτησή τους εξέφρασε τη χαρά και τις θετικές σκέψεις που έχει: «Όλα θα πάνε καλά! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτό ήταν κάτι που επιθυμούσαμε και οι δύο».
Ο τρόπος ανακοίνωσης
Tην Παρασκευή 7 Μαρτίου, η Ευρυδίκη έκανε γνωστή την εγκυμοσύνη μέσω μιας δημοσίευσης στο Instagram. Η ανακοίνωση συνέπεσε με τα γενέθλια του συζύγου της και εκείνη εξέφρασε δημόσια τη χαρά της για αυτήν την ευχάριστη εξέλιξη.
“Τόσοι κύκλοι γύρω από τον Ήλιο μέχρι να φτάσει η στιγμή όπου η καρδιά μας θα χτυπάει πιο δυνατά από ποτέ… Για τη ζωή που αναπτύσσεται μέσα μου”, έγραψε χαρακτηριστικά στη δημοσίευσή της προσθέτοντας: “Το πιο πολύτιμο δώρο γενεθλίων δεν έρχεται σε κουτί – έρχεται με μια μικρή καρδιά που διάλεξε εμάς ως γονείς”.Χρόνια πολλά στον υπέροχο μέλλοντα πατέρα!
