Συναγερμός για φωτιά στην Καρύστου Ευβοίας
Το βράδυ της Πέμπτης (13.03.2025) σήμανε συναγερμός στην πυροσβεστική υπηρεσία της Καρύστου,λόγω φωτιάς που ξέσπασε στην περιοχή. Η πυρκαγιά καίει χαμηλή βλάστηση στον Άγιο Δημήτριο και σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν υπάρχει κίνδυνος για κατοικίες.
Όπως αναφέρει το evima.gr, οι δυνάμεις της πυροσβεστικής υπηρεσίας εργάζονται σκληρά σε ένα δύσβατο σημείο όπου η πρόσβαση είναι περιορισμένη.

Η Πυροσβεστική έχει κινητοποιήσει 42 πυροσβέστες, οι οποίοι είναι οργανωμένοι σε δύο ομάδες πεζοπόρων από την 4η ΕΜΟΔΕ, καθώς και 9 οχήματα. Επιπλέον, εθελοντές και υδροφόρες των ΟΤΑ παρέχουν υποστήριξη στις επιχειρήσεις κατάσβεσης.
#Πυρκαγιά σε δασική έκταση στην περιοχή Μαρμάρι Καρύστου Ευβοίας. Κινητοποιήθηκαν 42 #πυροσβέστες με 2 ομάδες πεζοπόρων της 4ης ΕΜΟΔΕ και 9 οχήματα. Συνδρομή από εθελοντές και υδροφόρες ΟΤΑ.
Οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν στο σημείο δυσκολεύουν σημαντικά το έργο των πυροσβεστών.
