Φυσικά! Παρακαλώ δώστε μου τον τίτλο του άρθρου που θέλετε να ξαναγράψω

Δήμητρα Αλεξανδράκη: Κριτική στις δηλώσεις της Ειρήνης Μερκούρη

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη εξέφρασε για άλλη μια φορά την αντίθεσή της προς την Ειρήνη Μερκούρη, η οποία είχε δηλώσει πρόσφατα ότι δεν θα προχωρούσε σε άμβλωση, ακόμα και αν η εγκυμοσύνη προερχόταν από βιασμό.

Το μοντέλο είχε αποκαλύψει νωρίτερα ότι είχε υποβληθεί σε έκτρωση σε νεαρή ηλικία και μέσω της διαδικτυακής της εκπομπής στο YouTube καταδίκασε τις δηλώσεις που αφορούν υποθετικά εγκυμοσύνες από βιασμό. Τόνισε ότι τέτοιες απόψεις προσβάλλουν τις γυναίκες που έχουν βιώσει σεξουαλική κακοποίηση.

Δήμητρα Αλεξανδράκη: “Δεν ενθαρρύνω κανέναν να επιλέξει άμβλωση. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι αντισύλληψης.”

Aρχικά η Δήμητρα Αλεξανδράκη ξεκαθάρισε την θέση της λέγοντας πως δεν προτρέπει καμία γυναίκα να κάνει έκτρωση. Συγκεκριμένα ανέφερε: “Σε καμία περίπτωση δεν παροτρύνω κανέναν άνθρωπο να προχωρήσει σε άμβλωση. Υπάρχουν τόσοι μέθοδοι αντισύλληψης. Ωστόσο δεν μπορώ να ακούω φράσεις όπως ‘και αν με βίαζαν θα κρατούσα το παιδί του βιαστή μου’. Όταν κάποιος δεν έχει βιώσει τον βιασμό ή δεν έχει ζήσει μια τέτοια κατάσταση…”, πρόσθεσε.

Σχόλια σχετικά με τις δηλώσεις της Ειρήνης Μερκούρη

Aκολούθως τόνισε ότι οι δηλώσεις της Ειρήνης Μερκούρη προσβάλλουν όλες εκείνες τις γυναίκες που έχουν υπάρξει θύματα βιασμού. “Με αυτά τα λόγια προσβάλλεις όσες γυναίκες έχουν υποστεί κακοποίηση ή βιασμό. Πώς μπορείς να εκφέρεις γνώμη ξεκινώντας με το ‘αν’; ‘Αν εμένα με είχαν βιάσει…’, είπε χαρακτηριστικά η κ. Ειρήνη Μερκούρη.” Κατέληξε αναφέροντας πως είναι απαραίτητο να αποφεύγονται τέτοιου είδους υποθέσεις γιατί επαναφέρουν στη μνήμη των θυμάτων τον πόνο τους.