Σημαντική Παρέμβαση Κυρανάκη για τα Προβλήματα του Σιδηροδρόμου
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δήλωσε τη Δευτέρα (24/3) ότι «το σιδηροδρομικό δίκτυο νοσεί βαθιά και τα προβλήματα δεν λύνονται με μία ασπιρίνη». Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του από τον Σταθμό Λαρίσης προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης,είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους μηχανοδηγούς σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο σιδηρόδρομος.
Απαραίτητες Μεταρρυθμίσεις
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης υπογράμμισε: «Είναι αυτονόητο ότι όποιος αναλαμβάνει να επιλύσει ένα σοβαρό ζήτημα της χώρας πρέπει πρώτα να έχει άμεση επαφή με την κατάσταση. Χωρίς προσωπική παρατήρηση και ακρόαση των γεγονότων στο πεδίο, η κατανόηση των προβλημάτων είναι αδύνατη».Ευχαρίστησε τους μηχανοδηγούς για τις πληροφορίες που του παρείχαν κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Περαιτέρω ανέφερε: «Είναι σαφές ότι τόσο ο ΟΣΕ όσο και διάφορες πτυχές της Hellenic Train καθώς και το σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Αυτές οι προκλήσεις απαιτούν ουσιαστικές παρεμβάσεις και ριζικές αλλαγές. Είναι επιτακτική ανάγκη να δράσουμε αποφασιστικά γι’ αυτό βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη ώστε να εντοπίσω τα ζητήματα στο πεδίο».
Λύσεις στον Ορίζοντα
Kλείνοντας, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης σημείωσε: «Η τηλεδιοίκηση σε μεγάλο βαθμό λειτουργεί σωστά στο δίκτυο κι έχουμε λεπτομερή στοιχεία σχετικά με τα χιλιόμετρα. Όσο αφορά στα έργα στην περιοχή που επηρεάστηκε από τον Daniel, περιμένουμε την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο αυτήν την εβδομάδα και αν όλα πάνε καλά, θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα».
