Στη Σύνοδο Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ ο Γιώργος Γεραπετρίτης
Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, αναχωρεί για τις Βρυξέλλες προκειμένου να συμμετάσχει στη Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, που θα πραγματοποιηθεί στις 3 και 4 Απριλίου. Στην αυριανή συνάντηση της Πέμπτης, ο κ. Γεραπετρίτης θα παραστεί σε γεύμα εργασίας όπου οι υπουργοί θα εστιάσουν στις στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Συμμαχία.
Μετά το γεύμα εργασίας, θα διεξαχθεί συνεδρίαση μεταξύ των υπουργών του ΝΑΤΟ και των εταίρων από την περιοχή του Ινδο-Ειρηνικού (συμπεριλαμβανομένων χωρών όπως η Αυστραλία, η Ιαπωνία, η Νέα Ζηλανδία και η Νότια Κορέα). Επιπλέον, ο υπουργός Εξωτερικών θα συμμετάσχει σε δείπνο εργασίας στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ του ΝΑΤΟ και της Ουκρανίας. Στο δείπνο αυτό έχουν προσκληθεί επίσης η Ύπατη Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφαλείας Kaja Kallas καθώς και ο Ουκρανός υπουργός Εξωτερικών Andrii Sybiha.
Το πρόγραμμα συνεχίζεται την Παρασκευή 4 Απριλίου με τη συμμετοχή του κ. Γεραπετρίτη στη συνεδρίαση των Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ μαζί με την Ύπατη Εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Kaja Kallas.
