Ο Γιώργος Πατούλης και η Νάνσυ Κοιλού άρχισαν να απολαμβάνουν τις πρώτες τους βόλτες με τον νεογέννητο γιο τους.
Η κάμερα της εκπομπής Super Κατερίνα, μαζί με τη δημοσιογράφο Μένια Κούκου, συνάντησαν το ζευγάρι κατά την τελευταία τους έξοδο και συζήτησαν για την καθημερινότητά τους με τον γιο τους που είναι μόλις 24 ημερών.
Ο Γιώργος Πατούλης δήλωσε στην κάμερα ότι έχουν ήδη λάβει ευχές για τον γιο τους και εξέφρασε τη βαθιά πίστη του.
Δηλώσεις από Γιώργο Πατούλη και Νάνσυ Κοιλού
«Πιστεύουμε στη θρησκεία μας και ακολουθήσαμε τις παραδόσεις τόσο την 8η όσο και την 20η μέρα. Λάβαμε ευχή από τον Άγιο Εφραίμ και ελπίζουμε όλοι να είναι ευτυχισμένοι όπως είμαστε εμείς σήμερα», αποκάλυψε ο πρώην Περιφερειάρχης Αττικής.
Η Νάνσυ Κοιλού αναφέρθηκε στα φετινά γενέθλιά της λέγοντας ότι έλαβε το πιο ιδιαίτερο δώρο φέτος καθώς γιόρτασε κρατώντας στην αγκαλιά της τον γιο της: «Φέτος έχουμε ένα μοναδικό δώρο – τον γιο μας».
< br />
Για τα σχέδια βάπτισης καθώς επίσης για το ενεργό του ρόλο ως πατέρας ο Γιώργος Πατούλης είπε: «Σχεδιάζουμε τη βάπτιση μετά το καλοκαίρι.Η μητέρα αναλαμβάνει κυρίως το θηλασμό του μωρού αλλά εγώ προσπαθώ να βοηθάω σε όλα τα επίπεδα», ανέφερε σχετικά με τον νεογέννητο υιό του.
