Εορτασμός Κούλουμων στον Λόφο του Φιλοπάππου
Φέτος, οι Αθηναίοι γιόρτασαν τα «κούλουμα» τους στον λόφο του Φιλοπάππου την Καθαρά Δευτέρα (03.03.2025). Ο συγκεκριμένος χώρος αποτέλεσε και πάλι το σημείο συνάντησης για τους κατοίκους της πόλης που ήρθαν να γιορτάσουν την ημέρα αυτή.
Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων διοργάνωσε μια ξεχωριστή γιορτή, στην οποία πλήθος κόσμου συμμετείχε με ενθουσιασμό. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να πετάξουν χαρταετούς και να απολαύσουν παραδοσιακά σαρακοστιανά εδέσματα όπως χαλβά και λαγάνες που προσφέρθηκαν από τον δήμο.
Η μουσική εκδήλωση ξεκίνησε νωρίς το πρωί με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής Ορχήστρας, ενώ αργότερα τη σκυτάλη πήρε η Γιώτα Γρίβα με ένα παραδοσιακό γλέντι γεμάτο αγαπημένες μελωδίες.

Στον χώρο βρέθηκε επίσης ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, ο οποίος τόνισε: «Χιλιάδες πολίτες αλλά και επισκέπτες συγκεντρωθήκαμε για να γιορτάσουμε όλοι μαζί την Καθαρά Δευτέρα σε αυτόν τον υπέροχο λόφο.Ο δήμος δημιούργησε μια εορταστική ατμόσφαιρα γεμάτη μουσική και χορό για όλους μας. Οι άνεμοι ήταν ευνοϊκοί ώστε οι χαρταετοί να πετούν ψηλά στον ουρανό. Ήταν μια στιγμή χαράς και ανακούφισης που όλοι χρειαζόμαστε. Καλή Σαρακοστή!»
