Η Μαρία Κορινθίου σχολιάζει τη διαμάχη Βαρθακούρη – Χρηστίδου
Η Μαρία Κορινθίου συμμετείχε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣου», όπου αναφέρθηκε στη διαφωνία που προέκυψε ανάμεσα στην Αντελίνα Βαρθακούρη και τη Σίσσυ Χρηστίδου, σχετικά με την απόφαση της Αντελίνας να παραμείνει στο σπίτι με τα παιδιά της, αντί να εργάζεται.
Όσα ανέφερε η Κορινθίου για την Αντελίνα Βαρθακούρη
«Δεν είναι κακό να είσαι νοικοκυρά.Με λυπεί το γεγονός ότι πρέπει να απολογούμαστε ακόμα και γι’ αυτά. Είναι όμορφο να έχεις μια οικογένεια και να φροντίζεις τον σύζυγό σου. Φυσικά και εκείνος θα πρέπει επίσης να φροντίζει εσένα.
Nα υπάρχει αλληλοστήριξη μεταξύ σας και ενότητα μέσα στην οικογένεια. Η επιλογή μιας γυναίκας να μένει στο σπίτι για να προσέχει τον άντρα της είναι απολύτως σεβαστή… Για ποιο λόγο δεν θα έπρεπε;
Eίναι υπέροχο το ότι μπορείς ν’ αφιερωθείς στον σύζυγό σου. Το γεγονός ότι μένεις στο σπίτι δεν σημαίνει χαλάρωση· είναι μια απαιτητική δουλειά! Πόσο όμορφα είναι για μια μητέρα που βρίσκεται κοντά στα παιδιά της και τους παρέχει φροντίδα όπως το φαγητό ή το μαγείρεμα…», δήλωσε η Μαρία Κορινθίου.
Δείτε το απόσπασμα στο 15:36:
