Ένα ιδιαίτερο μήνυμα, γεμάτο νόημα, μοιράστηκε η Μαρία Αντωνά μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram, ενόψει των εορτών του Πάσχα. Η γνωστή δημοσιογράφος και ραδιοφωνική παραγωγός ανάρτησε ένα απόφθεγμα που ανέφερε: «Νηστεία δεν είναι μόνο τι βάζεις στο στόμα σου, είναι και τι αφήνεις να βγει από αυτό».
Η ανάρτηση της Μαρίας Αντωνά σχετικά με την νηστεία για το Πάσχα
Η συγκεκριμένη ανάρτηση ήρθε λίγες ημέρες μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε στα κοινωνικά δίκτυα και στις τηλεοπτικές εκπομπές λόγω μιας φωτογραφίας της στην Τήνο. Μαζί με τον Γιώργο Λιάγκα επισκέφθηκαν το νησί και η Μαρία δημοσίευσε μια εικόνα μπροστά από την Παναγία της Τήνου φορώντας κοντό σορτσάκι – κάτι που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.
*Διαβάστε: Μαρία Αντωνά: Έκλεισε τα σχόλια στην ανάρτησή της για την Παναγία της Τήνου – Το σχόλιο της Σταματίνας Τσιμτσιλή
Το μήνυμά της μπορεί να ερμηνευτεί ως μια… διακριτική απάντηση σε όσους έσπευσαν να την κρίνουν. Φαίνεται πως η Μαρία Αντωνά επιλέγει να απαντά με στυλ και ουσία – ακόμη κι όταν αυτό γίνεται με λίγα λόγια.
