«Η Υπουργός Κεραμέως Εξερευνά τον Νέο Εργατικό Οικισμό στα Γρεβενά: Μια Βόλτα στο Μέλλον της Ανάπτυξης»

Επίσκεψη Υπουργού Εργασίας και Διοικητή ΔΥΠΑ στον Εργατικό Οικισμό της Κυρακαλής

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, συνοδευόμενη από τον Διοικητή της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), Σπύρο Πρωτοψάλτη, πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στον υπό κατασκευή εργατικό οικισμό στην Κυρακαλή Γρεβενών, μαζί με ομάδα στελεχών της ΔΥΠΑ.

Αυτή η πρωτοβουλία αφορά μία ακόμη εκκρεμότητα του πρώην Οργανισμού Εργατικών Κατοικιών (ΟΕΚ), την οποία ανέλαβε να ολοκληρώσει η ΔΥΠΑ ως διάδοχος. Το έργο είχε δημοπρατηθεί το 2003.

Με συντονισμένες ενέργειες από τη διοίκηση, εξασφαλίστηκαν οι απαραίτητες άδειες και υπεγράφη η σύμβαση για την ολοκλήρωση του οικισμού με προϋπολογισμό 8.600.000 ευρώ. Η συμβατική αξία του έργου ανέρχεται σε 6.227.308 ευρώ και αναμένεται να παραδοθεί στους δικαιούχους έως τις αρχές του 2026.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης,διαπιστώθηκε ότι το έργο βρίσκεται σε καλό δρόμο για πρόωρη ολοκλήρωση,καθώς έχει ήδη ολοκληρωθεί το 90% των εργασιών που σχετίζονται με τα κτίρια. Παράλληλα, προχωρούν τα έργα υποδομής για την ηλεκτροδότηση και τη διαμόρφωση των περιβαλλόντων χώρων.

Η Υπουργός δήλωσε: “Η σημερινή μας παρουσία εδώ δείχνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση στήριξης των εργαζομένων και των οικογενειών τους. Ένα έργο που παρέμενε ανεκπλήρωτο για πάνω από είκοσι χρόνια τώρα αποκτά μορφή με γρήγορους ρυθμούς προόδου.” Συμπλήρωσε ότι “Συνεργαζόμαστε στενά με τη ΔΥΠΑ ώστε σύντομα οι 80 οικογένειες να αποκτήσουν τις δικές τους κατοικίες.”

Από την πλευρά του ο Διοικητής της ΔΥΠΑ τόνισε: “Με αυτήν την επίσκεψη στα Γρεβενά επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας που αναλάβαμε το 2019 σχετικά με τις εκκρεμότητες του ΟΕΚ που κληρονομήσαμε. Η ολοκλήρωση αυτών των πολύπαθων έργων είναι προτεραιότητά μας.” Δήλωσε επίσης ότι μετά τις κατοικίες σε Κέρκυρα και Ελευσίνα θα παραδώσουν σύντομα τον οικισμό στην Κυρακαλή στους δικαιούχους που περιμένουν όλα αυτά τα χρόνια.