«Ισραήλ: Εντυπωσιακή αναχαίτιση δύο βλημάτων από τη Γάζα»

Ενημέρωση για την κατάσταση στη Γάζα

Ο στρατός του Ισραήλ ανακοίνωσε σήμερα ότι κατάφερε να αναχαιτίσει δύο «βλήματα» που εκτοξεύτηκαν από τη Λωρίδα της Γάζας προς το ισραηλινό έδαφος. Σημαντικές εξελίξεις σημειώθηκαν καθώς η Χαμάς δημοσίευσε βίντεο με δύο ομήρους, ενώ ένας δημοσιογράφος του Al Jazeera έχασε τη ζωή του από ισραηλινό πλήγμα.

Σύμφωνα με δήλωση που εκδόθηκε, «Μετά τις σειρήνες συναγερμού που ήχησαν σε κοντινές περιοχές της Λωρίδας της Γάζας, δύο βλήματα που εισήλθαν στο ισραηλινό έδαφος από τη Λωρίδα της Γάζας αναχαιτίστηκαν από τον στρατό». Η ευθύνη για την εκτόξευση των συγκεκριμένων βλημάτων ανέλαβαν οι Ταξιαρχίες αλ-Κοντς, η ένοπλη πτέρυγα της οργάνωσης Ισλαμικός Τζιχάντ, η οποία είναι σύμμαχος της Χαμάς.

Η οργάνωση δήλωσε: «Βομβαρδίσαμε τη Σντερότ,τη Νετίβ Χασάρα και τη Ζικίμ με μια σειρά ρουκετών»,αναφερόμενη σε περιοχές βορείως του παλαιστινιακού εδάφους. Αυτή είναι η τρίτη φορά που οι ένοπλες οργανώσεις από τη Γάζα προχωρούν σε ρουκέτες κατά του ισραηλινού εδάφους μετά τις 18 Μαρτίου, ημερομηνία κατά την οποία ξεκίνησαν μαζικοί βομβαρδισμοί στη Γάζα και ακολούθησαν νέες χερσαίες επιχειρήσεις. Αυτές οι ενέργειες έχουν διαταράξει μια εκεχειρία διάρκειας δύο μηνών μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς.