Δικαστική Απόφαση Υπέρ Καίτης Γαρμπή και Διονύση Σχοινά
Το 2022, ο ιδιοκτήτης ενός νυχτερινού κέντρου προχώρησε σε νομικές διαδικασίες εναντίον της Καίτης Γαρμπή και του Διονύση Σχοινά, στέλνοντας εξώδικα στους δύο καλλιτέχνες με αίτημα για ένα σημαντικό ποσό ως αποζημίωση για διαφυγόντα κέρδη και ηθική βλάβη.
Ωστόσο, τον Ιανουάριο του 2025, ανακοινώθηκε ότι το δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ των τραγουδιστών. Δημοσιογράφοι από ψυχαγωγικές εκπομπές συνάντησαν την Καίτη Γαρμπή και τον Διονύση Σχοινά στο αεροδρόμιο, όπου τους ρώτησαν σχετικά με την εξέλιξη της υπόθεσης καθώς και την απόφαση που ελήφθη.
Η αρχική αντίδραση της Καίτης Γαρμπή σχετικά με τη δικαστική διαμάχη ήταν σαφής: «Εγώ θέλω να δώσω ένα μήνυμα στον δικηγόρο του πρώην αντίδικου ότι η δικαιοσύνη μίλησε. Μας δικαίωσαν πανηγυρικά και θα πρέπει λίγο να χαμηλώσει τους τόνους». Η τραγουδίστρια πρόσθεσε: «Και σε τελική ανάλυση, ας δεχτεί ταπεινά και με αξιοπρέπεια την ήττα του. Τι να κάνουμε τώρα, αφού κερδίσαμε το δικαστήριο;»
Συνέχισε λέγοντας: «Ταραχτήκαμε, αλλά αυτό είναι άδικο. Η δικαιοσύνη είναι πάνω απ’ όλους κι απ’ όλα. Αφού το κερδίσαμε τι να κάνουμε τώρα; Μας ζητήσανε το βάρος μας σε χρυσάφι. Χάσανε οι άνθρωποι». Επιπλέον ανέφερε: «Ούτε εκείνος δούλεψε ούτε εγώ.Εμείς καθίσαμε ήσυχοι. Η δικαιοσύνη είναι με το μέρος μας. Όλα τα υπόλοιπα είναι show».
