«Κασσελάκης: Οργανωμένη Απόπειρα Συσκότισης της Αλήθειας για τα Τέμπη»

Συζήτηση για το Έγκλημα των Τεμπών

«Είμαστε ξανά μπροστά σε μια οργανωμένη προσπάθεια συσκότισης της αλήθειας για το έγκλημα των Τεμπών» δήλωσε ο Στέφανος Κασσελάκης κατά την έναρξη της ανοιχτής συζήτησης με θέμα «Κράτος Δικαίου – έγκλημα των Τεμπών», που διοργάνωσε το Κίνημα Δημοκρατίας. Ευχαρίστησε τους ευρωβουλευτές του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού κόμματος, Sandro Gozi και Ohiane Martinez, οι οποίοι συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέρθηκε στις ενέργειες που αποσκοπούν στη διαστρέβλωση της αλήθειας σχετικά με τα γεγονότα στα Τέμπη: «ΜΜΕ επιστρατεύονται ξανά για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη. Ανώνυμοι λογαριασμοί στα social media προβάλλουν την κυβερνητική αφήγηση που επιδιώκει σύγχυση και παραπλάνηση. Ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ — οικογενειακός φίλος του πρωθυπουργού — με τις αντιφατικές δηλώσεις του οδηγείται τελικά σε παραίτηση», προσθέτοντας: «Όσο κι αν κάποιοι ποντάρουν στην κόπωση της κοινωνίας, θα είμαστε εδώ και θα αναζητούμε την αλήθεια και τη δικαίωση».

Σε αυτό το πλαίσιο, ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας τόνισε ότι «γνωρίζουμε πλέον καλά τα μέσα προπαγάνδας της ΝΔ και τη συνταγή Γκρίνμπεργκ. Αυτή η στρατηγική εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Μητσοτάκη για να δικαιολογήσει φαινόμενα διαφθοράς, απευθείας αναθέσεων και παραβιάσεων του κράτους δικαίου».Ο Στέφανος Κασσελάκης υπογράμμισε ότι δύο χρόνια μετά τα γεγονότα στα Τέμπη εξακολουθούμε να ζητούμε απαντήσεις, κυρίως οι συγγενείς των θυμάτων.

Στην παρέμβασή του επεσήμανε ότι «οι υποκλοπές, η τραγωδία στα Τέμπη και το ναυάγιο Πύλου έχουν έναν κοινό παρονομαστή: μια συντονισμένη προσπάθεια συγκάλυψης».Αναρωτήθηκε: «Τι κάνουμε εμείς; Είμαστε εδώ γιατί το δίλημμα Μητσοτάκης ή χάος είναι εκτός πραγματικότητας. Το πραγματικό δίλημμα είναι αν θα επιλέξουμε την Ευρώπη ή τον σκοταδισμό; Με ποιανού πλευρά θα είμαστε; Με την αλήθεια ή τη συγκάλυψη; Με τη Δικαιοσύνη ή αυτούς που παρεμβαίνουν στο έργο της;». Υπογράμμισε επίσης ότι το Κίνημα Δημοκρατίας έχει προτείνει μία ενιαία Προανακριτική Επιτροπή για όλα τα πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται στο θέμα αυτό.

«Γι’ αυτό έχουμε ετοιμάσει κατηγορητήρια – συνολικά πάνω από 350 σελίδες – κατά όλων των εμπλεκομένων (συ συμπεριλαμβανομένου του κ. Μητσοτάκη) και καλούμε τα κόμματα της αντιπολίτευσης να συνεργαστούν ώστε να δημιουργηθεί μια σοβαρή Προανακριτική Επιτροπή», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης. Πρόσθεσε πως αν άλλα κόμματα δεν επιθυμούν ή δεν μπορούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία αυτή, τότε μαζί με τους ευρωβουλευτές από τον Ευρωπαϊκό Δημοκρατικό χώρο θα φέρουν την υπόθεση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Ολόκληρη η Τοποθέτηση του Στέφανου Κασσελάκη:

Kyries kai kyrious,
Filies kai filoi,
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους όσους βρίσκεστε σήμερα εδώ.
Είμαστε μπροστά σε μια οργανωμένη προσπάθεια συσκότισης γύρω από τις συνθήκες που περιβάλλουν το έγκλημα στα Τέμπη.
Τα ΜΜΕ επιστρατεύονται ξανά προς όφελος ενός αποπροσανατολισμού.
Ανώνυμα accounts εμφανίζονται στα social media υποστηρίζοντας κυβερνητικές θέσεις γεμάτες σύγχυση.
Η κατάσταση αυτή κορυφώθηκε όταν ο πρόεδρος ΕΟΔΑΣΑΑΜ — φίλος προσωπικά του πρωθυπουργού — υπέβαλε τελικά παραίτηση λόγω αλλεπάλληλων αντιφάσεων στις δηλώσεις του.
Όλοι αυτοί μπορεί να πιστεύουν πως η κοινωνία έχει κουραστεί αλλά εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι τέλους.

Αναζητώντας Απαντήσεις

Για ποιο λόγο ο Υπουργός Μεταφορών μας διαβεβαίωνε για την ασφάλεια των τρένων,ενώ ταυτόχρονα επιδείκνυε σκεπτικισμό στη Βουλή; Πώς γίνεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης να αναλαμβάνει τον ρόλο του «πραγματογνώμονα»,αποδίδοντας άμεσα την ευθύνη στο «ανθρώπινο λάθος»; Τι εξηγεί την ταχεία απόφαση να καλυφθεί ο τόπος του εγκλήματος χωρίς τη συναίνεση των αρμόδιων αρχών;

Ποιες είναι οι συνέπειες της αλλοίωσης και καταστροφής αποδεικτικών στοιχείων που προκάλεσαν «απώλεια πληροφοριών απαραίτητων για την κατανόηση των αιτίων και παραγόντων του ατυχήματος»,όπως αναφέρεται στην έκθεση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ; Γιατί η Νέα Δημοκρατία ισχυρίζεται ότι τα έλαια σιλικόνης είναι υπεύθυνα για τις πυρκαγιές,χωρίς ωστόσο να έχει ενημερώσει σχετικά τις ευρωπαϊκές αρχές; Αν πράγματι αυτά τα υλικά ήταν η αιτία πίσω από τόσους θανάτους μετά τη σύγκρουση,τότε θα έπρεπε ήδη να έχουν ενημερωθεί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας,καθώς το 66% των τρένων στην ΕΕ ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

Δεν θα έπρεπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης να είχε προειδοποιήσει τους άλλους ηγέτες σχετικά με πιθανές επικίνδυνες καταστάσεις που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο Ευρωπαίους πολίτες; Στην υπόλοιπη Ευρώπη, πολλοί πολιτικοί ταξιδεύουν με τρένα.

Γιατί διέρρευσαν συνομιλίες σταθμαρχών σε κυβερνητικά φιλικά μέσα ενημέρωσης; Για ποιο λόγο πέταξαν τα λείψανα θυμάτων σε ακατάλληλες τοποθεσίες;

Γιατί αποφάσισαν μια εξεταστική διαδικασία-παρωδία σχετικά με το τραγικό συμβάν στα Τέμπη; Πώς εξηγείται ότι μισοί από τους βουλευτές της ΝΔ που συμμετείχαν σε αυτήν έγιναν υπουργοί;

Πώς δικαιολογείται το χειροκρότημα προς τον Κώστα Καραμανλή από τους βουλευτές της ΝΔ κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας;

Πώς οδηγηθήκαμε σε δύο εκλογικές διαδικασίες χωρίς σαφή γνώση της αλήθειας γύρω από αυτό το θέμα; Δύο χρόνια μετά παραμένουμε με ανασφάλεια στους σιδηροδρόμους. Γιατί ακόμα και σήμερα γλιτώσαμε νέα Τέμπη μόνο λόγω τύχης;

Για ποιόν λόγο ο Κ.Μητσοτάκης υποσχέθηκε ασφαλείς μεταφορές εντός δύο ετών αλλά δεν έχει κάνει τίποτα μέχρι στιγμής;

Sτην πραγματικότητα, όλα αυτά τα “γιατί” απαντούν στη ζωή ίδια. Η κυβέρνηση φαίνεται πως επιθυμεί η δύναμη και η κυριαρχία της να υπερτερούν έναντι κάθε άλλης φωνής μέσω ενός ισχυρού μηχανισμού προπαγάνδας.

Bρίσκοντας μακριά μου τις κρίσεις της πατρίδας μου – όπως στην οικονομική κρίση στις ΗΠΑ ή κατά τη διάρκεια πανδημίας – τώρα βιώνω καθημερινά την κρίση θεσμών κοντά μου. Δεν είναι όλοι οι πολιτικοί κλεισμένοι στα γραφεία τους στην Αθήνα.Έχω ταξιδέψει παντού στη χώρα μας και παντού εισπράτω τον ίδιο προβληματισμό: “Δεν εμπιστευόμαστε ούτε τους πολιτικούς ούτε τους θεσμούς”.

Pως μπορεί κανείς να εμπιστευτεί όταν μια απλή υπόθεση μπορεί να χρειαστεί χρόνια μέχρι να εκδικαστεί ή όταν βλέπει κρατικές παρεμβάσεις στη Δικαιοσύνη;

Zούμε σε ένα κράτος όπου ο πρωθυπουργός επέλεξε εξαρχής τον πλήρη έλεγχο της ΕΥΠ.Και τι συνέβη ύστερα; Αποκαλύφθηκε ότι παρακολουθούνταν πολιτικοί αντίπαλοι, δημοσιογράφοι ακόμη και μέλη του υπουργικού συμβουλίου.

Eνώ παράλληλα υπάρχει ένα σύστημα παρακολούθησης μέσω predator που στοχεύει συχνά στους ίδιους ανθρώπους με εκείνους που παρακολουθεί η ΕΥΠ.

Δικαιοσύνη και Αλήθεια

Ο επικεφαλής φαίνεται να αποφεύγει τις ευθύνες του. Η πραγματικότητα είναι ότι προσπαθεί να παραπλανήσει, ή μάλλον καλύτερα, επιδιώκει να δημιουργήσει μια ψευδή εικόνα για την κοινή γνώμη σχετικά με υποθέσεις που τον αφορούν άμεσα.

Ακόμα και στην τραγωδία της Πύλου παρατηρούμε την ίδια στάση. Τους τελευταίους μήνες υπήρξε μια ασυνήθιστη προσπάθεια από τη Νέα Δημοκρατία να αντικαταστήσει τον Συνήγορο του Πολίτη κατά τη διάρκεια της αυτεπάγγελτης έρευνάς του για το συγκεκριμένο περιστατικό.

Η έρευνα του Ανδρέα Ποττάκη δεν αντιμετώπισε μόνο την αντίθεση της ΝΔ αλλά, όπως ο ίδιος κατήγγειλε, υπήρξε εμπόδιο λόγω της μη παράδοσης στοιχείων από το κινητό τηλέφωνο του πλοιάρχου του Λιμενικού καθώς και από τις κάμερες των σκαφών τους που (δήθεν) δεν λειτουργούσαν.

Παρά τα εμπόδια στην έρευνα, η έκθεση κατέληξε σε «σαφείς ενδείξεις για στοιχειοθέτηση θανατηφόρας έκθεσης» καθώς επίσης «ενδείξεις για οκτώ ανώτερους αξιωματικούς σχετικά με την γνώση τους και την παράβλεψη κινδύνου για τη ζωή των επιβαινόντων».

Μεθοδεύσεις, ανενεργές κάμερες και απουσία δεδομένων τηλεφώνου συνθέτουν ένα σκηνικό παρεμπόδισης ανεξάρτητης διερεύνησης. Η υπόθεση αυτή θυμίζει έντονα το δυστύχημα στα Τέμπη.

Πολλοί νεκροί και εκατοντάδες αγνοούμενοι απαιτούν δικαίωση. Και πάλι προκύπτει το ερώτημα: Υπάρχει Δικαιοσύνη στη χώρα μας;

Υποκλοπές, Τέμπη και ναυάγιο Πύλου έχουν έναν κοινό παρονομαστή: μια συντονισμένη προσπάθεια συγκάλυψης γεγονότων. Και εμείς τι κάνουμε; Εδώ είμαστε.

Το δίλημμα που προβάλλει η κυβερνητική προπαγάνδα περί Μητσοτάκη ή χάους είναι εκτός πραγματικότητας. Το αληθινό δίλημμα αφορά τη σχέση μας με την Ευρώπη ή τον σκοταδισμό; Με την αλήθεια ή με τις καλυμμένες καταστάσεις; Με τη Δικαιοσύνη ή με εκείνους που επηρεάζουν το έργο της;

Γι’ αυτό προτείναμε μια ενιαία Προανακριτική Επιτροπή για όλα τα πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται στις πράξεις τους σχετικά με τα Τέμπη. Ως Κίνημα Δημοκρατίας έχουμε συντάξει κατηγορικά κείμενα – συνολικά πάνω από 350 σελίδες – εναντίον όλων των προσώπων (συμπεριλαμβανομένου του κου Μητσοτάκη) ζητώντας συνεργασία από τα κόμματα της αντιπολίτευσης ώστε να σχηματιστεί σοβαρή Προανακριτική Επιτροπή.

Επειδή διαπιστώσαμε ότι άλλα κόμματα είτε δεν επιθυμούν είτε δεν μπορούν να συμμετέχουν, θα φέρουμε μαζί με τους ευρωβουλευτές μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο την υπόθεση των εγκληματικών γεγονότων στα Τέμπη.

No one will silence the truth or distort reality anymore. Γιατί οι θάνατοι στην Πύλο ζητούν δικαίωση όπως κι εκείνοι στους Τεμπούς!