«Καταδίκη και Διαγραφή: Ο Κυριαζίδης Αποχωρεί Οριστικά από την ΚΟ της ΝΔ»

Επίσημα απομακρύνθηκε από τη θέση του ο βουλευτής Δράμας, Δημήτρης Κυριαζίδης, ύστερα από την προσβλητική του επίθεση προς τη Ζωή Κωνσταντοπούλου κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης. Ο εν λόγω βουλευτής, πλέον ανεξάρτητος, υποβλήθηκε σε αξιολόγηση από την επιτροπή δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας κατόπιν εντολής του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα ότι «ο κ. Δημήτριος Κυριαζίδης με την αντικοινοβουλευτική και αντισυναδελφική συμπεριφορά του εντός της Ολομέλειας της Βουλής,επέλεξε να θέσει τον εαυτό του εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας». Δείτε τη σχετική απόφαση:

Το επεισόδιο με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου: Της επιτέθηκε χυδαία. Καθώς η πρόεδρος της «Πλεύσης Ελευθερίας» ολοκλήρωνε την ομιλία της, αναφέρθηκε στους μαθητές που παρακολουθούσαν τις διαδικασίες από τα θεωρεία της Βουλής και τόνισε πως τα παιδιά είναι το πιο πολύτιμο αγαθό στη ζωή.

Τότε, ο βουλευτής Δημήτρης Κυριαζίδης αντέτεινε από το έδρανο του κυβερνώντος κόμματος: «Άντε κάνε κανένα παιδί». Η Ζωή Κωνσταντοπούλου διέκοψε αμέσως την ομιλία της και ρώτησε: «Τι είπατε κ. Κυριαζίδη; Μου είπατε άντε κάνε κανένα παιδί;». Αρχικά, ο βουλευτής προσπάθησε να υπερασπιστεί τον εαυτό του λέγοντας πως «δεν κατανοήθηκε αυτό που είπα και δεν προσέβαλα κανέναν». Στη συνέχεια απευθύνθηκε στον πρόεδρο της Βουλής, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο, λέγοντας: «Μας αποκαλεί δολοφόνους και δεν μας προστατέψατε ούτε μια στιγμή», ενώ εκείνος τον κάλεσε να ζητήσει συγγνώμη. Ο Δημήτρης Κυριαζίδης απάντησε: «Εάν εκλήφθηκε διαφορετικά τι να πω… Όποιος το παίρνει όπως θέλει αλλά δεν ήταν αυτό που είπα».

Άντε ”κάνε κανένα παιδί”

Μιλάμε για επίπεδο όχι αστεία pic.twitter.com/G4E8k0dj1O