«Κίνημα Δημοκρατίας: Ερωτηματικά γύρω από τις αυξήσεις στους ένστολους»

Μετά την παρέμβαση του βουλευτή Έβρου της Νέας Δημοκρατίας, Αναστάσιου Δημοσχάκη, πέντε ανεξάρτητοι βουλευτές από το Κίνημα Δημοκρατίας κατέθεσαν σήμερα ερώτηση σχετικά με τις αυξήσεις στους ένστολους. «Η Πολιτεία διαχωρίζει τους ένστολούς της, που φορούν το εθνόσημο, υπηρετούν και προασπίζονται την πατρίδα μας και ανήκουν στο ίδιο ειδικό μισθολόγιο (Ν.4472/2017) σε κατηγορίες δύο ταχυτήτων», αναφέρουν οι Μιχαήλ Χουρδάκης, Αλέξανδρος Αυλωνίτης, Γιώτα Πούλου, Θεοδώρα Τζάκρη και Ραλλία Χρηστίδου στην ερώτησή τους προς τα αρμόδια υπουργεία για «τον αποκλεισμό των στελεχών της Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού από τις μισθολογικές αυξήσεις».

Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι ενώ η κυβέρνηση «δικαιολογημένα κι εύλογα δίνει αυξήσεις στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, αν και όχι όσο υψηλές θα έπρεπε για να ισοσκελιστεί έστω μερικώς η ραγδαία πτώση της αγοραστικής δύναμης», αποκλείει τους ένστολους της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς και αυτούς του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού. Παρά τη σημαντική προσφορά τους στην κοινωνία, αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα διαβίωσης.

Μέσω της ερώτησης αυτής οι βουλευτές καλούν τους αρμόδιους υπουργούς να ενημερώσουν τη Βουλή σχετικά με:

  • Για ποιο λόγο η κυβέρνηση δημιουργεί δύο κατηγορίες ενστόλων;
  • Πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός των στελεχών της Αστυνομίας καθώς και των άλλων σωμάτων ασφαλείας από τις μισθολογικές αυξήσεις;
  • Εάν έχει ληφθεί υπόψη ο νομικός κίνδυνος που προκύπτει από αυτή την άνιση μεταχείριση;
  • Αν θα υπάρξει άμεσα αύξηση στις αποδοχές των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας όπως συνέβη με τις Ένοπλες Δυνάμεις.

«Η Πολιτεία δεν μπορεί να αντιμετωπίζει τους ένστολους με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Η αφοσίωση και η προσφορά τους στην πατρίδα είναι ίδιες – το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τις αποδοχές τους.Το Κίνημα Δημοκρατίας καλεί την κυβέρνηση να διορθώσει άμεσα αυτή την κατάφωρη αδικία και να ενισχύσει ΟΛΟΥΣ τους ένστολους που φορούν το εθνόσημο, όπως πραγματικά τους αξίζει», καταλήγουν οι βουλευτές.