Κριτική του Κινήματος Δημοκρατίας προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Το Κίνημα Δημοκρατίας εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία επιτίθεται στον Κυριάκο Μητσοτάκη, κατηγορώντας τον για την υποκριτική του στάση απέναντι στα θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών. Η δήλωση έγινε μπροστά στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και χαρακτηρίζεται ως μια κίνηση χωρίς πραγματική ενσυναίσθηση.
Στην ανακοίνωσή τους αναφέρεται: «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, έχοντας πλέον πίεση από όλες τις πλευρές λόγω της συμμετοχής του στη συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών, προσπάθησε σήμερα να μειώσει τις αρνητικές εντυπώσεις. Η υποκριτική κίνησή του να διαβάσει τα ονόματα των θυμάτων συνοδευόμενη από μια επίσης υποκριτική υπόκλιση μπροστά στο Μνημείο δεν είναι παρά ένας πολιτικός ελιγμός ενός ανθρώπου που φαίνεται να αγνοεί τα συναισθήματα των οικογενειών τους. Σπεύδει απλώς να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία για προσωπικά οφέλη χωρίς καμία αληθινή πρόθεση για απονομή δικαιοσύνης.»
Η ανακοίνωση καταλήγει τονίζοντας ότι «αν πράγματι ήθελε τη δικαίωση των 57 θυμάτων, θα είχε ήδη αποδεχθεί την πρόταση μας για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής που θα εξετάσει όλους τους εμπλεκόμενους πολιτικούς και θα είχε αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν».
