«Κολωνάκι: Ελεύθερος ο γκαλερίστας πίσω από το θανατηφόρο τροχαίο στη Γλυφάδα – Η τραγωδία που συγκλόνισε»

Αποφυλακίστηκε ο γκαλερίστας από το Κολωνάκι

Ο γνωστός γκαλερίστας από το Κολωνάκι, ο οποίος τον περασμένο Οκτώβριο είχε εμπλακεί σε θανατηφόρο τροχαίο λόγω μέθης, αποφυλακίστηκε πρόσφατα.Το περιστατικό συνέβη όταν οδηγώντας υπό την επήρεια αλκοόλ συγκρούστηκε με άλλο όχημα,με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας 52χρονος γιατρός.

Σύμφωνα με ασφαλείς πηγές, ο γκαλερίστας απολύθηκε από τις φυλακές Κορυδαλλού στις 21 Μαρτίου και αναμένει τώρα την εκδίκαση της υπόθεσής του.

Το βράδυ της 10ης Οκτωβρίου, ο Αθηναίος γκαλερίστας είχε αναχωρήσει μαζί με τη σύντροφό του από το Κολωνάκι και καθώς οδηγούσε στην παραλιακή λεωφόρο πέρασε δύο κόκκινες σηματοδότες.Η ταχύτητα που ανέπτυξε φτάνοντας σχεδόν τα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα ήταν επικίνδυνη. Από τις εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν διαπιστώθηκε ότι η συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα του ανέρχονταν σε 1,55 γραμμάρια ανά λίτρο, ενώ το επιτρεπόμενο όριο είναι μόλις 0,25.

Όπως καταγράφεται στην έκθεση της αστυνομίας, το σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στις 02:35 της Πέμπτης (10/10/2024) στη λεωφόρο Ποσειδώνος κοντά στη Γλυφάδα. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο άτυχος γιατρός κινούνταν προς Βούλα όταν συγκρούστηκε με το όχημα του γκαλερίστα. Μετά τη σύγκρουση, το αυτοκίνητο του γιατρού εξετράπη δεξιά και προσέκρουσε πρώτα σε δέντρο και έπειτα σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, το όχημα του γκαλερίστα κινήθηκε αριστερά και προσέφερε κτύπημα σε κολώνα φωτισμού.

Η τραγική κατάληξη αυτού του συμβάντος ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός του γιατρού που μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας», ενώ οι τραυματισμοί των άλλων επιβαινόντων ήταν ελαφρύτεροι.