Κωνσταντίνα Μιχαήλ: Η τολμηρή δήλωση για το μαγιό μετά τα 50 – Αποδομώντας τα στερεότυπα!

Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ απαντά σε επικρίσεις για την ηλικία και το σώμα της

Στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» που προβλήθηκε την Τετάρτη 4 Μαρτίου, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ άνοιξε μια συζήτηση σχετικά με τα αρνητικά σχόλια που δέχεται για την ηλικία και την εμφάνισή της. Η γνωστή ηθοποιός υπογράμμισε ότι αυτό που έχει πραγματική αξία είναι η ηλικία της ψυχής, προσθέτοντας πως δεν θα πρέπει να αφήνουμε τον αριθμό των χρόνων μας να περιορίζει τις επιλογές μας στη ζωή.

Η Κωνσταντίνα εξέφρασε τη θέλησή της να ζει ελεύθερα και να κινείται σύμφωνα με τα συναισθήματά της, χωρίς να ανησυχεί αν οι αποφάσεις της συμβαδίζουν με τις προσδοκίες και τα στερεότυπα που επιβάλλει η κοινωνία.

Δηλώσεις για το σώμα και τη μόδα μετά τα 50

Αναφερόμενη στην ηλικιακή διάκριση, είπε: «Τελικά είναι ένα νούμερο και το καταλαβαίνω, γιατί η ψυχή έχει μία ηλικία και δείχνω έτσι και σκέφτομαι έτσι. Όταν όμως η κοινωνία δεν έχει καταφέρει να πετάξει αυτά τα στεγανά που λένε ότι μετά τα 50 δεν μπορούμε να φοράμε ό,τι θέλουμε ή ότι οι γραμμές του σώματος σημαίνουν κάτι αρνητικό».

Στη συνέχεια πρόσθεσε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα σχετικά με τη χρήση μαγιό σε μεγαλύτερες ηλικίες: «Για ποιο λόγο θα πρέπει να αποφεύγω το μαγιό στα 50, 60 ή ακόμα και στα 70; Αν κρέμονται κάποια πράγματα από πάνω μου; Έτσι είναι ο φυσικός κύκλος του σώματος. Γιατί θα πρέπει μόνο οι νέοι άνθρωποι να έχουν δικαίωμα στην αυτοπεποίθηση; Ακόμη κι εκείνοι που δεν έχουν το ιδανικό σώμα γιατί τους αποκλείουμε από αυτήν τη δυνατότητα;».