«Κώστας Αρζόγλου: “Ηλικιακός ρατσισμός στην τηλεόραση; Όχι, αλλά υπάρχει ρατσισμός για τους followers!”»

Ο Κώστας Αρζόγλου μίλησε για την απουσία του από την τηλεόραση, επισημαίνοντας ότι έχει μεγάλη αγάπη γι’ αυτήν, αλλά δεν έχει εμφανιστεί εδώ και πάνω από δέκα χρόνια.




Εξέφρασε τη γνώμη του ότι αν και υπάρχει συζήτηση γύρω από τον ηλικιακό ρατσισμό στην τηλεόραση, ο ίδιος δεν πιστεύει ότι αυτό το φαινόμενο είναι πραγματικό. Ωστόσο παραδέχθηκε πως υπάρχει μια άλλη μορφή ρατσισμού που προέρχεται από τους ακόλουθους στα social media.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στην εκπομπή «Super Κατερίνα», αναφέρθηκε επίσης στην έλλειψη ποιοτικής κωμωδίας στη μικρή οθόνη. Επιπλέον σχολίασε τα έργα της Πινακοθήκης λέγοντας πως παρά την απογοήτευσή του δεν θα είχε αντιδράσει όπως ο βουλευτής εκείνος.


Ο Κώστας Αρζόγλου για την τηλεοπτική παρουσία και τον ηλικιακό ρατσισμό

«Αν θέλετε να μάθετε αν θα με δείτε ξανά στην τηλεόραση πρέπει να ρωτήσετε τα κανάλια. Την αγαπώ πολύ αλλά έχουν περάσει σχεδόν δέκα χρόνια χωρίς εμφανίσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά προσθέτοντας: «Δεν θεωρώ ότι υπάρχει ηλικιακός ρατσισμός στον χώρο μας· ωστόσο υπάρχει ένας άλλος τύπος που είναι πιο επικίνδυνος: αυτός των followers».


«Η έλλειψη κωμωδίας στην τηλεόραση οφείλεται στη δυσκολία δημιουργίας της»

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις κωμικές σειρές που προβάλλονται σήμερα στο κανάλι και τόνισε πως ελάχιστες αξίζουν προσοχής. «Η κωμωδία λείπει γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να γραφτεί και να παιχτεί σωστά. Υπάρχουν δύο σίριαλ που ξεχωρίζουν ανάμεσα σε είκοσι»,είπε χαρακτηριστικά.


Για το συμβάν στην Εθνική Πινακοθήκη με τον Βουλευτή της Νίκης

Κλείνοντας τη συζήτησή τους αναφέρθηκε στο περιστατικό που συνέβη πρόσφατα στην Εθνική Πινακοθήκη.

«Δεν μου άρεσαν τα εκθέματα εκείνης της έκθεσης — όμως αυτή είναι προσωπική μου άποψη. Δεν πιστεύω πάντως ότι θα αντιδρούσα όπως έκανε ο κύριος Παπαδόπουλος· θεωρώ πως ήταν κακή συμπεριφορά»,είπε ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του.