«Κυπριακό: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στη Γενεύη – Νέα άτυπη πενταμερής προγραμματίζεται για τον Ιούλιο»

Ολοκληρώθηκε η Συνάντηση για το Κυπριακό στη Γενεύη

Η άτυπη πενταμερής συνάντηση σχετικά με το Κυπριακό έφτασε στο τέλος της, πραγματοποιούμενη σε διευρυμένο σχήμα στη Γενεύη της Ελβετίας. Ο γενικός γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Αντόνιο Γκουτέρες, συγκάλεσε τις εργασίες στο Παλάτι των Εθνών, την έδρα του ΟΗΕ. Στη συνάντηση συμμετείχαν οι επικεφαλής των πέντε αντιπροσωπειών: ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Χριστοδουλίδης, ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Ερσίν Τατάρ, ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Τούρκος υπουργός εξωτερικών Χακάν Φιντάν και ο υφυπουργός εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου για Ευρωπαϊκά Θέματα Στίβεν Ντόιτι.

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης,ο Νίκος Χριστοδουλίδης θα ενημερώσει το Εθνικό Συμβούλιο. Από την πλευρά του, ο Ερσίν Τατάρ προχώρησε σε δηλώσεις αναφέροντας ότι μια νέα άτυπη συνάντηση θα διεξαχθεί στα τέλη Ιουλίου στην ίδια πόλη. Επιπλέον,αποφασίστηκαν μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης που περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέων περασμάτων.