Ολοκληρώθηκε η Άτυπη Συνάντηση για το Κυπριακό
Η άτυπη συνάντηση για το Κυπριακό σε διευρυμένο πλαίσιο έφτασε στο τέλος της, με την πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών Αντόνιο Γκουτέρες, που πραγματοποιήθηκε στο Παλάτι των Εθνών στη Γενεύη. Ο Κύπριος πρόεδρος Νίκος Χριστοδουλίδης δήλωσε: «Αν υπάρχει θέληση υπάρχει τρόπος» κατά τη διάρκεια της πενταμερούς συζήτησης.
Στη διαδικασία συμμετείχαν οι επικεφαλής των πέντε αντιπροσωπειών: ο πρόεδρος Χριστοδουλίδης από την Κύπρο, ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Ερσίν Τατάρ, ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν και ο υφυπουργός Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου Στίβεν Ντόιτι.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο Κύπριος πρόεδρος θα ενημερώσει το Εθνικό Συμβούλιο σχετικά με τα αποτελέσματα. Διπλωματικές πηγές στην Αθήνα εκφράζουν αισιοδοξία σχετικά με την αναβίωση της πενταμερούς διάσκεψης ως ένα θετικό βήμα προς τη λύση του Κυπριακού ζητήματος που είχε παραμείνει ανενεργό τα τελευταία χρόνια.
Μέλλον και Προοπτικές
Ο Τατάρ ανακοίνωσε ότι μια νέα άτυπη συνάντηση θα προγραμματιστεί στα τέλη Ιουλίου στην ίδια πόλη. Επιβεβαιώθηκαν επίσης μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών, όπως η δημιουργία νέων διαδρόμων διέλευσης.
