«Λάρισα: Ένταση και Διαμαρτυρίες από Ρασοφόρους και Χριστιανούς κατά της Παράστασης του Χριστόφορου Ζαραλίκου»

Διαμαρτυρία κατά της Παράστασης του Χριστόφορου Ζαραλίκου στη Λάρισα

Το βράδυ του Σαββάτου (22.03.2025), πλήθος πιστών και ρασοφόρων συγκεντρώθηκε έξω από το χώρο όπου ήταν προγραμματισμένη η παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου, με τίτλο «Και εγώ υπάλληλος είμαι».Οι διαδηλωτές κρατούσαν ελληνικές σημαίες και χριστιανικές εικόνες, ενώ ψάλλουν ψαλμωδίες και τον εθνικό ύμνο.

Ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας είχαν αναπτυχθεί στην περιοχή για να διασφαλίσουν την τάξη και να αποτρέψουν τυχόν επεισόδια, πραγματοποιώντας μάλιστα προσαγωγές.

Η κινητοποίηση αυτή διοργανώθηκε λόγω των αντιδράσεων που προκάλεσε η αφίσα της παράστασης «Και εγώ υπάλληλος είμαι», στην οποία απεικονίζεται ο Χριστόφορος Ζαραλίκος με αγκάθινο στεφάνι και κόκκινο χιτώνα που θυμίζει την εικόνα του Εσταυρωμένου, κρατώντας στα χέρια του χαρτονομίσματα των 20 ευρώ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που έργο αυτού του γνωστού σατιρικού καλλιτέχνη προκαλεί αντιδράσεις. Προηγούμενη ένταση είχε σημειωθεί τη Δευτέρα (17.03.2025) κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης έξω από το θέατρο Αριστοτέλειον στη Θεσσαλονίκη, όπου επίσης θα παρουσιαζόταν η συγκεκριμένη παράσταση.