Σοκαριστικός ξυλοδαρμός γυναίκας στην Πάτρα
Μία 50χρονη γυναίκα φέρεται να έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού από τον ανιψιό του πρώην συζύγου της στην Πάτρα. Η γυναίκα, σε κατάσταση σοκ, περιέγραψε την τρομακτική εμπειρία που βίωσε στα χέρια του άνδρα μέσα στο σπίτι της, υποστηρίζοντας ότι ο ανιψιός είχε σκοπό να την σκοτώσει και τη χτυπούσε με μανία στην καρδιά.
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα μάτια του και τις γροθιές που μου έριχνε στην καρδιά. Ήθελε να με σκοτώσει. Δεν μπορώ να κοιμηθώ», ανέφερε η 50χρονη σε συνέντευξή της στο STAR. Λόγω των κακοποιητικών επιθέσεων,παραμένει με τραυματισμούς και μώλωπες στο σώμα της,ενώ τα χέρια και το στήθος της είναι εντελώς μελανιασμένα.
«Έβριζε σαν δαιμονισμένος. Τον ρωτούσα τι θέλει από εμένα. Του ζητούσα να με αφήσει ήσυχη. Τότε πήρε δύο πλακάκια και προσπάθησε να σπάσει το αυτοκίνητό μου. Με έπιασε από το λαιμό,με πέταξε κάτω και άρχισε να με χτυπάει αλύπητα στις γροθιές του»,συνέχισε η περιγραφή του θύματος.
Η ίδια καταγγέλλει ότι οι γιατροί που την εξέτασαν μετά τον ξυλοδαρμό έμειναν έκπληκτοι από τα σημάδια κακοποίησης που παρουσίαζε η κατάσταση της υγείας της.
Επιπλέον, όπως αναφέρει στο ίδιο μέσο ενημέρωσης, οι επιθέσεις στο στήθος προκάλεσαν προβλήματα στην καρδιά της κι έτσι χρειάστηκε νοσηλεία για τέσσερις ημέρες σε νοσοκομείο. Όσον αφορά τον φερόμενο δράστη, αυτός τράπηκε σε φυγή μετά τον ξυλοδαρμό και έχει σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του. Μέσω εκπροσώπου του δηλώνει ότι αρνείται σχεδόν όλες τις κατηγορίες ισχυριζόμενος πως η 50χρονη προσπαθούσε να τον provokarei.
