«Μαρία Καρυστιανού: Η συγκλονιστική εξομολόγηση μιας μητέρας για τη δολοφονία του παιδιού της – Αντιμετωπίζοντας τις κατηγορίες ως “χαροκαμένη ντίβα”»

Συγκλονίζει η Μαρία Καρυστιανού για την απώλεια της κόρης της

Η Μαρία Καρυστιανού μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματά της σχετικά με την κόρη της, Μάρθη, που tragically lost her life in the accident at Τέμπη. Στη διάρκεια μιας συνέντευξης στην εκπομπή «Prime Time» του ΣΚΑΙ, οι δηλώσεις της προκάλεσαν έντονα συναισθήματα.

Αναφερόμενη στον χαρακτήρα και την προσωπικότητα της κόρης της, τόνισε: «Η εφηβεία της ήταν πιο έντονη σε σχέση με εκείνη του γιου μου. Είχαμε παρόμοιο χαρακτήρα και υπήρχε μια ιδιαίτερη δυναμική μεταξύ μας που διατηρούνταν πάντα σε υγιή πλαίσια. Συχνά μου έλεγε “θέλω να γίνω σαν κι εσένα αλλά είμαι διαφορετική”. Όπως κάθε γονιός, ήθελα για εκείνη να πετύχει στη ζωή και να είναι ευτυχισμένη. Είχαμε ένα μοναδικό δέσιμο».

Η Μαρία επεσήμανε ότι η δικαίωση θα έρθει μόνο αν αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους του δυστυχήματος στα Τέμπη: «Το παιδί μου δολοφονήθηκε και ο αγώνας για τη δικαίωσή της είναι το κύριο μέλημά μου».

«Ο πόνος είναι συνεχής και θα παραμείνει μέχρι την τελευταία στιγμή που θα κλείσω τα μάτια μου», πρόσθεσε χωρίς δισταγμό. «Δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό το συναίσθημα. Ωστόσο, η αναζήτηση δικαίωσης αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητά μου».

Επιπλέον ανέφερε: «Μερικοί με αποκαλούν χαροκαμένη ντίβα – ένας τίτλος που δεν ζήτησα ποτέ. Προσπαθώ να είμαι η φωνή της κόρης μου ακόμα και μέσα από απλές φράσεις που τη θυμίζουν».