Με έντονα συναισθήματα, η Μαριάννα Τουμασάτου προχώρησε σε δηλώσεις το πρωί της Τετάρτης 5/3, λίγες ημέρες μετά το μαζικό συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για τα θύματα της τραγωδίας στα Τέμπη.
Η ηθοποιός επαίνεσε την ενότητα που επέδειξε ο ελληνικός λαός και αναφέρθηκε στα επεισόδια που σημειώθηκαν,επισημαίνοντας τη συμμετοχή της ΕΛ.ΑΣ. Σχολίασε: «Τα χαΐρια μερικών ανθρώπων της αστυνομίας – όχι λίγων – ήταν για να εκθέσουν την αστυνομία για άλλη μια φορά».
Συνεχίζοντας, δήλωσε: «Η συγκέντρωση της προηγούμενης Παρασκευής μίλησε από μόνη της. Απέδειξε ότι ο κόσμος είναι ενωμένος, χωρίς κομματική κατεύθυνση.Αυτό έχει μεγάλη σημασία. Δεν υπήρξε φανατισμός από κομματικά άτομα.Ήταν μια καθαρά πολιτική συγκέντρωση όπου οι πολίτες ήθελαν να εκφράσουν το “μέχρι εδώ”. Έχουν κάνει λάθος και συμφωνώ με τον Σωτήρη Τσαφούλια ότι όταν τα βάζεις με τις μητέρες,όπως η Μάγδα Φύσσα και η Μαρία Καρυστιανού,οι οποίες έχουν υποφέρει πολύ,τότε είναι σοβαρό θέμα».
«Είναι τραγικές μητέρες και πατεράδες όλοι οι γονείς εκείνης της νύχτας· απλά η Μαρία κατάφερε να το διαχειριστεί», πρόσθεσε μεταξύ άλλων στο Πρωινό Σουσού.
Αναφερόμενη ξανά στην αστυνομία είπε: «Δεν τσουβαλιάζω όλους τους αστυνομικούς καθώς χρωστάω στον έναν που μου έσωσε το σπίτι από τη φωτιά. Υπάρχουν αξιόλογοι αστυνομικοί που έχουν σώσει ζωές αλλά αυτή τη στιγμή κάποιοι προσπαθούν να κλέψουν την προσοχή των ΜΜΕ».
