«Μαρινάκης: Έτοιμοι για δίκη μόλις παραληφθεί το πόρισμα του Πολυτεχνείου για την τραγωδία στα Τέμπη»

Σχόλια Παύλου Μαρινάκη για το Δυστύχημα στα Τέμπη

Δύσκολα μπορεί να βρει κανείς μια ανάλογη τραγωδία στην ιστορία. «Είναι επιτακτική ανάγκη η δικαιοσύνη να κάνει τη διερεύνηση του δυστυχήματος», δήλωσε ο Παύλος Μαρινάκης, υπογραμμίζοντας ότι αναμένουμε το πόρισμα του Πολυτεχνείου προτού η υπόθεση των Τεμπών οδηγηθεί σε δίκη. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε: «Η αντιπολίτευση προσπάθησε να οικοδομήσει ένα αφήγημα συγκάλυψης γύρω από ένα τόσο σοβαρό γεγονός, επιλέγοντας επιλεκτικά στοιχεία της δικογραφίας και αποκρύπτοντας άλλα». Επισήμανε επίσης ότι η κοινωνία παραπλανήθηκε από την αντιπολίτευση και ορισμένα Μέσα που ισχυρίζονταν ότι υπήρξε συγκάλυψη.

«Κάποιοι μιλούσαν στα κανάλια ενώ οι πραγματογνωμοσύνες που είχαν ζητηθεί αντέτειναν τα λεγόμενά τους», πρόσθεσε μιλώντας στον ΑΝΤ1. Όσον αφορά τις κατηγορίες περί συγκάλυψης από την κυβέρνηση σχετικά με το δυστύχημα των Τεμπών, ανέφερε: «Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο που να στηρίζει αυτή τη θεωρία.Περιμένουμε το πόρισμα του Πολυτεχνείου προκειμένου να προχωρήσουμε σε δίκη». Υπογράμμισε πως πριν ακόμη εκδοθεί το πόρισμα κάποιοι δημιούργησαν την εντύπωση ότι η κυβέρνηση καλύπτει έναν λαθρέμπορο και ότι υπήρχε παράνομο φορτίο, διαβεβαιώνοντας πως δεν θα εμποδίσουν τη διερεύνηση οποιασδήποτε έρευνας.

«Αυτός που λέει να δοθούν τα πάντα στους πάντες είναι πολιτικός απατεώνας», δήλωσε σχετικά με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών και την ακρίβεια που πλήττει τα εισοδήματα τους. Ανέφερε: «Πρέπει ως κυβέρνηση να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε αυτή η κατάσταση να αλλάξει». Επίσης σημείωσε πως είναι κρίσιμο να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους μέσω της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής,διαδικασία που ήδη έχει αποφέρει 2 δις ευρώ στα κρατικά ταμεία.

Όσον αφορά τις δημοσκοπήσεις, επεσήμανε: «Η κυβέρνηση βρίσκεται στο δεύτερο μισό της δεύτερης τετραετίας και διατηρεί μια δημοσκοπική υπεροχή έναντι των αντιπάλων της». Πρόσθεσε πως έχουμε ακόμα δύο χρόνια μπροστά μας για πολλές δράσεις και διορθώσεις.

Αναφορικά με τις πληροφορίες γύρω από την “Ομάδα Αλήθειας”, ο Παύλος Μαρινάκης ανέφερε: «Αν η συγκεκριμένη σελίδα είχε προσβλητικό περιεχόμενο κατά της κυβέρνησης δεν θα είχε προκαλέσει όλο αυτό τον θόρυβο. Το μόνο ‘έγκλημα’ ήταν ότι δεν ευθυγραμμιζόταν με την αριστερά». Συμπλήρωσε δε πως «επικίνδυνο είναι η κοπτοραπτική και όχι η “Ομάδα Αλήθειας”,καθώς αυτή θυμίζει τι είχαν πει τότε κάποιοι πολιτικοί σε σύγκριση με όσα λένε τώρα».