«Μαρινέλλα: Η Ελπίδα για Ανάκαμψη με τη Στήριξη των Φυσικοθεραπευτών»

Για την κατάσταση της υγείας της Μαρινέλλας,η οποία έχει επιστρέψει στο σπίτι της εδώ και περίπου δύο μήνες,μετά τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο «Υγεία»,μίλησε η Ματίνα Παγώνη.



*Διαβάστε ακόμα: Γιάννης Ζουγανέλης: Ένιωσα ότι στενοχώρησαν την Ελεωνόρα τα αρνητικά σχόλια για την αλλαγή που έκανε

Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ σημείωσε ότι το γεγονός πως βρίσκεται πλέον σε ένα οικείο περιβάλλον συμβάλλει σημαντικά στην ανάρρωσή της.



Ωστόσο τόνισε ότι απαιτείται χρόνος για να επανέλθει πλήρως και υπογράμμισε τη σημασία των φυσικοθεραπευτών στη διαδικασία αυτή.

«Όλοι οι ασθενείς που επιστρέφουν στο σπίτι τους αρχίζουν να νιώθουν διαφορετικά. Η ψυχολογία τους αλλάζει καθώς βρίσκονται σε ένα γνώριμο περιβάλλον με αγαπημένα πρόσωπα. Χρειάζονται χρόνο και με τη βοήθεια των φυσικοθεραπευτών μπορούν να ανακάμψουν. Φυσικά είναι πιο εύκολη η αποκατάσταση για άτομα νεότερης ηλικίας. Όμως σιγά σιγά όλοι θα βρουν τον δρόμο τους και αισθάνονται την αγάπη του κόσμου γύρω τους. Είναι σημαντικό να δίνουμε στους ασθενείς το απαραίτητο περιθώριο χρόνου για ανάρρωση. Στην παρούσα φάση δεν επιτρέπεται η είσοδος άλλων εκτός από στενούς συγγενείς λόγω ιώσεων που κυκλοφορούν.» δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Παγώνη.

Η πορεία υγείας της Μαρινέλλας

Θυμίζουμε ότι η Μαρινέλλα είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στις 25 Σεπτεμβρίου μετά από μια σοβαρή κατάρρευση στη σκηνή του Ηρωδείου.

Οι θεράποντες ιατροί αποφάσισαν ότι δεν απαιτείται περαιτέρω θεραπεία εντός του νοσοκομείου κι έτσι προχώρησαν στη μεταφορά της σε οικείο χώρο για συνέχιση της αποκατάστασης.

< br />
Η κατάσταση υγείας παραμένει δύσκολη όπως ήταν αναμενόμενο λόγω ηλικίας αλλά και λόγω σοβαρότητας του εγκεφαλικού επεισοδίου που υπέστη.< br />

< br />
Επισημαίνεται επίσης πως παρέμεινε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας επί 21 ημέρες πριν μεταφερθεί σε απλό δωμάτιο νοσηλείας.< br />


Glomex Player(40599x1hkkig7d8l,v-d8hisyiak6mh)